רקע סביבת העבודה שלכם שמשתקף מאחוריכם במחשב האישי כשאתם בשיחת וידאו חשובה, אומר הרבה מאוד, כך מסתבר, על איך אתם נתפסים על ידי הצד השני לשיחה. מומחי התעשייה הפופולריים Room Rater, חולקים מניסיונם בספר חדש ומציעים טיפים מנצחים

תמונה - ZOOM

רונדה, שמנהלת את השיחות שלה מחדר השינה בביתה, מקבלת ציון גבוה על שילוב ציורי ילדים על הקיר שמאחוריה, אבל, הניקוד ירד מיידית כשצמד המבקרים שם לב שהספרים על המדף מאחור מסודרים על פי צבעים – וזה משהו שלא עושים – על פי הקוד החדש…

 

מאט, שיושב במשרד, משדר ״אני נמצא בסביבה קרה ומנוכרת״, על פי המבקרים. ״מקבלים כאן תחושה של ׳אודיסיאה בחלל׳ וזה משדר ניכור וריחוק. לא אהבנו״…

מה היה קורה אם אנשי ונשות Room Rater  היו נכנסים איתכם לשיחת וידאו ממש עכשיו? מה הם היו אומרים על הרקע שבחרתם לכם בזום? לא מכירים את Room Rater? התוצר של קלוד טיילור וג'סי בארי, מה שהחל כחשבון טוויטר באפריל 2020 הפך לאבן בוחן תרבותית בעולם העבודה מרחוק. בהערכת הרקע של אנשים בשיחות וירטואליות באמצעות סט קריטריונים, Room Rater הפכה לאורים ותומים של עולם העבודה המודרני סביב מה שהרקע שלנו בזום יכול לומר עלינו.

סיפור ההצלחה החל כשקלוד וג'סי, הבעלים, החלו לדרג את החדרים של עיתונאים ששידרו את החדשות מבתיהם בפעם הראשונה בזום. ככל שהפופולריות של Room Rater גדלה, החשבון שלהם בטוויטר גדל כדי לכסות את הרקע של פוליטיקאים וסלבריטאים, שרבים מהם הגיבו לחשבון של Room Rater לפני או אחרי קבלת דירוג.

האינטראקציות הללו גרמו לקלוד וג'סי להבין ש- Room Rater הוא יותר מבילוי מהנה וכי הוא יכול לעזור לאנשים להבין את הערך של האופן שבו אחרים רואים אותם ולסייע להם להצליח בעולם העבודה החדש שחלקו הגדול, מה לעשות, מבוסס שיחות זום עסקיות.

 
תמונה - ZOOM

כמה עצות רקע בסיסיות

כעת ריכזו קלוד וג'סי את המדריך מבוסס הניסיון והטיפים שלהם לעיצוב הרקע  חדש תחת הכותרת  "איך להגדיל את החדר שלך: מדריך הסגנון האולטימטיבי של Room Rater". 

אז אילו תכונות משפיעות על הדירוג שלהם ועל החשיבות של רקע מאורגן היטב?

קלוד וג'סי מדגישים  בראש ובראשונה ששיתוף הרקע ה״אמיתי״ הוא בחירה אישית, ולא כולם חייבים לעשות זאת. ״אבל״, הם אומרים, ״אם תבחרו ׳להיות אמיתיים׳, לא צריך הרבה כדי לשדרג את הרקע שלכם, וזה יכול להשתלם במובנים רבים״.

"לא צריך לצאת ולקנות דברים חדשים אלא לארגן מחדש את מה שכבר יש לכם בבית כדי ליצור סביבה מאורגנת ומקצועית", אומר קלוד. "אפשר לעשות הרבה עם קערת פירות."

 
תמונה - ZOOM

כמה פעולות פשוטות של עשה ואל תעשה, לפי קלוד וג'סי:

צרו עומק: רקעים שמראים את רוב החלל בבית או במקום העבודה נראים מקצועיים יותר מרקעים עם הגדלה של חלק צר של החדר.

העדיפו אור מבוקר: רקע שלא חשוף מספיק לאור, או חשוף מדי, יסיח את הדעת. תאורה נכונה היא אחת הדרכים הקלות ביותר ליצור סביבה וירטואלית מושכת.

אל תחשפו כבלים: כבלים חשופים מכל מוצרי האלקטרוניקה אינם רק מסוכנים אלא פשוט נראים מבולגנים. חשוב לנקות אותם ו, להסתיר או לאגוד אותם, ליצירת מרחב מסודר ומקצועי.

 
תמונה - ZOOM

היתרונות של רקע זום איכותי

נגיעות אישיות

"מגע אישי הופך מישהו לנגיש יותר וגורם למשתתפים בשיחה להרגיש כאילו כולנו נמצאים בזה ביחד", אומרת ג'סי. ״פריטים שמוסיפים את הנגיעות הללו כוללים צמחים ואמנות, במיוחד אמנות שנוצרה על ידי ילדים…״

צרו רושם ראשוני משמעותי

"הזום כאן כדי להישאר", אומר קלוד, "ואנחנו מאמינים שסייענו לספק שירות קטן אך משמעותי בעולם העבודה המרוחק". לדבריו, רקעים ׳נכונים׳ עזרו ללאל מעט אנשים להתכונן לראיונות עבודה וירטואליים (ולקבל את העבודה!), לאפשר פגישות יעילות ואפקטיביות ולבנות קרבה עם עמיתים מרוחקים לעבודה. "רקע מאורגן נותן לאנשים את הביטחון שהם צריכים כדי להצטיין בסביבות וירטואליות ועושה רושם טוב על אחרים בשיחה", אומר קלוד.

בנו קשרים באמצעות תחושת אנושיות משותפת

בהתחלה, כשילד או חיית מחמד נכנסו לרקע, זה נראה מבלבל או לא מקצועי. "עם זאת, כשהעבודה מהבית הפכה לנורמה, נקודות המבט שלנו השתנו, וביקורים בלתי צפויים של ילדים ובעלי חיים נתפסו כאנושיים", אומרת ג'סי. ״כשעובדים מהבית, אנשים מלהטטים עם הרבה דברים בבת אחת. אנו בהחלט מחבקים את האנושיות הזו ונוטים לתת דירוג גבוה יותר לרקעים עם תינוקות וחיות מחמד בתוכם״.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG