יובל אבישר, מנהל ערוצי ההפצה בחברת נקסטל, המפיצה של פתרונות פולי בישראל, מרחיב על יכולות משפחת ה SYNC של פולי. ליהנות מכל העולמות 

דמיינו שימוש ברמקול אלחוטי המאפשר לכם לקיים שיחות אודיו ללא שיהוי (באיכות של פולי!!), לנהל פגישות באופן המקצועי ביותר, לשמוע מוסיקה ואודיו של נטפליקס או יוטיוב (באותה איכות), להטעין את הטלפון, לשרשר למכשירים דומים מהמשפחה על מנת להשיג עוצמה רבה יותר, לצאת איתו לשטח ועוד ועוד. הא, והוא יפהפה, קחו שניה- כל המשפחה יפה. 

פולי(קום) לא מפסיקה לפתח מוצרים ופתרונות לסביבות העבודה המשתנות במטרה לאפשר ללקוח הסופי את הגמישות בבחירת האופן שבו הוא מעוניין לעבוד. זה אומר שמהנדסי החברה בוחנים את הצרכים האישיים והארגוניים שלכם על בסיס קבוע וממשיכים לעצב את חוויית השימוש האישית לצד פיתוח תאימות לפלטפורמות המובילות כמו זום או טימס, איתה הגדילה לעשות פולי ויצרה פתרון ייעודי למשתמשי מיקרוסופט. 

זה לא פשוט.. עולם העבודה ממשיך לאתגר את סוגי הצוותים המגוונים ובתוך כך ארגונים עוברים לחללים פתוחים, Hot desks, חללים משותפים עם חברות נוספות ומה לא. הדבר הקבוע היחיד אשר נדרש בשנתיים האחרונות היא גמישות או מודולריות ופולי רוצה להוביל את המגמה.  

המכשירים כוללים חיווי קולי וויזואלי כמעט לכל פעולה לצד התכונות והפעולות המוכרות לנו מהמכשיר הנייד. אפילו כפתור "ג'וקר" הניתן להגדרת המשתמש כמו חיוג חוזר, הפעלת עוזרת אישית, שליטה על הפעלה או עצירה של מוסיקה ועוד. הכל במטרה לאפשר את החוויה המוכרת והאינטואיטיבית ביותר. 

3*3

המשפחה בנויה משלושה מוצרים המיועדים לצרכים שונים כאשר כל אחד מהשלושה מכיל שלושה מיקרופונים המאפשרים ניטור מדויק של כל הנוכחים בחדר לביצוע שיחה באיכות מקסימלית ונטולת שיהוי. וזה לא הכל – משתמשי משפחת ה SYNC ייהנו מה Echo noise cancellation וה Noise reduction המוכרים של פולי ובדקה 4:30 משתף אבישר מהן (שלושת) הדרכים שבהן פולי שומרת על הפרטיות שלכם. אם כל זה לא מספיק נוסיף את העמידות למים ואבק וזמן דיבור של 20 שעות שאולי יגרמו לכם לרצות להרגיש ולשמוע במו אוזניכם.  

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG