אם כבר עוצמה בתחום המלונאות, מה יותר טוב מלארח את השותפים העסקיים במלון תמרין הצפוני. שותפיה של יניר מערכות, יועצים ואינטגרטורים, התארחו במלון הבוטיק לשמוע ובעיקר לראות את פתרונות התצוגה של NEC ו VESTEL אבל לא רק.. 

עידן וקסמן. תמונה - AVM

עידן וקסמן, מנהל מחלקת המולטימדיה ביניר מערכות: "אנחנו שואפים לחשוף את קהל הלקוחות שלנו יועצים ואינטגרטורים שהם שותפים לדרך, למימושים המובילים שיש לנו עם NEC ו VESTEL. זו שנה שניה ברציפות שאנחנו מקיימים את הכנס במלון תמרין הצפוני ומארחים מספר מצומצם של אנשי מקצוע מהמובלים בתחום המולטימדיה (35) בשני סבבים על מנת לתת תשומת לב מרבית לכל אחת ואחד. 

"את נציגי היצרניות אירחנו השנה בזום להדרכה טכנית מאחר והשתתפותם הפיזית לא התאפשרה בעקבות מציאות הקורונה. הוספנו הרצאות מקצועיות בתחומי השילוט הדיגיטלי שהועברו על ידי מנכ"ל be2beat שלומי אבוקרט ובתחום ה Hotel TV  הרצה צבי זוסמן, מנכ"ל חברת מבט מסכים וזרועות".  

 
תמונה - יניר מערכות

"ב 2022 תתמקד יניר מערכות גם בקטגוריית ה'הוספיטליטי' עם מוצריה של VESTEL, קטגוריה חזקה ביותר של היצרנית באירופה ובכלל בעולם. יש לנו ערך רב לתת לשוק המקומי. הידע והניסיון של צבי זוסמן, סייע להמחיש לאורחים את המגמות בסגמנט זה. 

"הצגנו את עוצמת פתרונות ההקרנה הקיימים ביניר מערכות – מקרנים ומסכים אשר נותנים מענה רחב באמצעות בהירות גבוהה, מגע ופרמטרים נוספים. אורחי האירוע נחשפו לתחומי ההתמחות שלנו הכוללים את HotelTv  המבוססים על IP ,ללא צורך בממיר או נגן חיצוני, בנוסף הצגנו את תוכנת Digiguest של VESTEL לניהול המסכים (מלונאות ורפואה), היכן שקיים צורך להנגיש בידור ומסרים לאורח, הסקטור הארגוני וכמובן החינוך והאקדמיה, בנוסף הצגנו חידושים של חברת NEC בתחום המסכים המקצועים והמקרנים". 

צבי זוסמן. תמונה - יניר מערכות

צבי זוסמן, מנכ"ל 'מבט מסכים וזרועות, לקח את האורחים להתחלה- מה זה בכלל מסך מלונאי? מה עומד מאחורי המילה הזו ומדוע יש הפרדה כזו בכלל. מיד אחר כך צלל זוסמן לתחום ההתמחות שלו והציג רכיב של מוקד השידורים המלונאי אשר מתחבר (ומחבר) את ספקיות התוכן המובילות בישראל ולסיום דיבר על מדוע IP-TV הוא פתרון מלונאי ומהם המרכיבים של פתרון מלונאי. זוסמן: הכניסה של Vestel  לתחום היא אירוע משמעותי היות והיא מתייצבת לצד פיליפס, LG וסמסונג אשר מובילות אותו שנים רבות". 

שלומי אבוקרט. תמונה - יניר מערכות

מי שעוד עלה לשתף בידע את הקהל הוא שלומי אבוקרט, הבעלים של חברת Be2beat שהיא תוצר חדשני של האבולוציה בתעשייה- חברת אינטגרציה בעלת יכולות ייעוץ מקצועי אשר מסייעת ללקוחותיה להצטייד בפתרונות חומרה ותוכנה, מתקינה, מטמיעה ואף מנהלת אותם בהסכמי Post-Sale: "חשוב לי להדגיש שהגענו בתור אורחים ונהנינו מהאירוח המושקע. חברת Be2beat עובדת עם פתרונות התצוגה וההקרנה המופצים על ידי יניר מערכות וזו היתה הזדמנות נהדרת עבורי לשתף את האורחים בהדגמת יכולות תוכנת השילוט הדיגיטלי המובילה wall board אשר מאפשרת אינטגרציה עם המסכים המקצועיים של    VESTEL ו NEC יחד עם ה OPS אשר 'רץ' על אנדרואיד ווינדוס ועובד עם מגוון נגנים כדוגמת ברייטסיין. הצגתי את פאנל הניהול של המערכת המנוהלת בענן ואת מסך השליטה המאפשר קבלת חיווי והתראות על מגוון אירועים למשל מסכים המנותקים מהרשת. 

"הצגתי אינטגרציה למערכת לניהול תורים, אינטגרציה עם Data Sources, התממשקות עם סנסורים שונים כדוגמת סורקים, קוראים או מצלמות AI ושיתפתי איך ניתן לשלוט על המערכת מרחוק אבל כמובן שלא זנחתי את השילוט הדיגיטלי המסורתי- איך ניתן ליצור ולטעון תוכן- טקסט וויזואל בצורה יעילה ומהירה".  

 
תמונה - יניר מערכות

תמונות תמרין - יניר מערכות

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG