פוליקום בוחנת את חווית המשתמש מזווית מעניינת שמטרתה לאזן בין השינויים הטכנולוגיים התכופים לבין הרגלי השימוש של משתמש הקצה 

משפחת הטריו של פוליקום מתרחבת
הטריו של פוליקום (תמונה- פוליקום)

אחד ההיבטים החשובים שמלווים את התפתחות שוק ה-AV הארגוני, בעידן בו מערכות שיתוף ושיחות וידאו מתפשטות לכל חדרי הישיבות, הוא ממשק המשתמש. בארגונים גדולים, עם מגוון רחב של חדרים, ניתן למצוא מספר רב של פתרונות אשר הותאמו לכל סוג חדר. המשמעות לעיתים היא ממשקי משתמש מרובים, וזה עוד לפני שמכניסים למשוואה את קצב ההתפתחות והמימוש המהיר של הטכנולוגיה.

"למעשה מדובר באחד האתגרים הכי גדולים והכי כואבים בתעשייה שלנו. בין אם מדובר במצגת, בשיחת ועידה באמצעות וידיאו או שיחת טלפון, כאשר משנים ללקוח את אופן ההפעלה, עלולה להיווצר בעיה. להפתעתנו, אחד החששות הדומיננטיים של לא מעט לקוחות אינו קשור לשיקולים כספיים אלא תפעוליים ואפילו מנטאליים. הלקוח שואל את עצמו 'האם יהיה עליי להתמודד עם הטמעת כלי חדש, על כל המשמעויות של תהליך כזה, כאשר בעוד חצי שנה או שנה הארגון ייאלץ להחליף שוב את הפתרונות'." אמר נתן גולדשטיין, מנהל מערכות בפוליקום (Polycom) למערכת AVMaster. 

לדבריו, מציאת פתרון לסוגיה זו הייתה במוקד החשיבה של פוליקום בתקופה האחרונה: "שאלנו את עצמנו מה אנחנו יכולים לעשות כדי לאפשר ללקוחות להתקדם טכנולוגית ועדיין להישאר עם אותו ממשק ועם אותה חוויית משתמש אליהם הם התרגלו. הנקודה המרכזית היתה להגיע למצב בו ניתן להוסיף יכולות חדשות היום או בעוד שלוש שנים, כאשר שינוי תפעול המערכות יהיה זניח. הרעיון לאפשר למשתמש "לאמץ" שימושים נוספים בכלים הקיימים מכיוון שאת המימושים הקיימים הוא מכיר היטב. קצת דומה ללקוח שמשתמש באייפון של אפל. כל שדרוג לדגם חדיש יותר, נעשה בקלילות" הוסיף גולדשטיין. 

פוליקום טריו
תמונה- פוליקום

זה אותו הטריו במרכז

המחשה לנושא ניתן לראות ב Trio המוכר והפופולארי של פוליקום. בין אם דגם ה 8500 נמצא על השולחן או דגם ה 8800, המשתמש מקבל בדיוק את אותו ממשק, עם אותם כפתורים ואותה חוויית שימוש המבוססת על אותן צלמיות המוכרות לו. 

פוליקום מציעה פתרונות מודולאריים בשילוב מוצרים משלימים כמו ה Visual+, באמצעותו היא מאפשרת חווית שיחת וידאו מקצועית גם בחדרים קטנים תוך הקפדה על ממשק משתמש זהה.

לפוליקום יש מנעד פתרונות ייחודי למגוון סוגי החללים ומטרותיהם. בעוד שבחדר קטן ניתן לחבר מצלמת רשת פשוטה יחסית שמספיקה כדי לתפוס את השולחן והמשתתפים, בחדר גדול יותר עם שילוב של ה Visual-pro שהוכרז לאחרונה, אפשר כבר לחבר מצלמה איכותית כמו ה Eagle Eye בעלת זום כפול 12. המודולאריות ברמה הבאה כבר תציע הגדרות מורכבות כמו אפשרויות שילוח תוכן מתקדמות בעזרת polycom pano, חיבור לשני מסכים,  שילוב עם Eagle Eye Director  ועוד מגוון מימושים בהתאם לצרכי הלקוח, אבל בכל תרחיש זה יהיה אותו Trio על השולחן, כך שלא משנה לאיזה חדר נכנסים, ההפעלה מוכרת ופשוטה", סיכם גולדשטיין.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG