תמונה - Microsoft

בתחילתה של התפרצות הקורונה בסין, שמעתי סיפור מעניין אודות ZOOM, שכבר אז כמובן שימשה ארגונים מכל העולם לטובת ישיבות או מפגשים ממיקומים שונים. תמצית הסיפור היה אודות מפגש מרובה מסכים בצורה יוצאת דופן, שכן הסינים היו בסגר ואילו שותפים בארץ ובארה"ב היו במשרד אחד, כך שבפועל היו שני מסכים עם הרבה אנשים ועוד המון מסכים ובהם רק אדם לכל מסך – אירוע מוזר ומשעשע באותה תקופה… 

עברו חודשיים וכולנו 'נכנסנו לאותה סירה'. התרגלנו לאירועי אונליין מרובי משתתפים (ומסכים), למדנו לתפעל פלטפורמות וידאו שונות, לשלוט בפיצ'רים הדרושים, ובכלל- להופיע בטכניקה שונה ולעיתים 'מאיימת' שבה עלינו לנהל משימות משותפות, ישיבות, הרצאות ואפילו אירועים שהשתנו לחלוטין. מי היה מאמין ?! 

במיקרוסופט מבינים את המגמה העולמית של אירועים רבי משתתפים ומציגים את היכולת לקיום מפגשים/אירועים מקוונים של עד 20,000 משתתפים ב LIVE בתמיכת Microsoft 365

אז נכון שאנחנו שבעים ורוצים את החיים שלנו חזרה ונכון שזו לא אותה חוויה אבל אין ברירה- מספר מפגשי הענק המתקיימים ברחבי העולם עלה בעשור האחרון ועם שגרת הקורונה יש לתת לצורך הזה פתרון יציב ומקצועי.  

בניין מיקרוסופט ישראל החדש בהרצליה (AVM)

אם נעמיק נוכל להבין די במהירות כי יכולת כזאת, עבור קהלים רבים, יכולה להוות אלטרנטיבת קורונה קלאסית לקיום אירועים שלא יתקיימו בצורה אחרת – מפסטיבלי מוזיקה או קולנוע בינלאומיים, אירועי ספורט וכד' ועד לתערוכות וכנסי טכנולוגיה, רכבים ועוד ועוד. אחת הדוגמאות לכך היא היוזמה החדשה של מיקרוסופט בשיתוף ה-NBA – להצבת אוהדים על הפרקט, באופן וירטואלי כמובן, עם הרחבת אפליקציית TEAMS המדוברת גם כאן.

יחד עם זאת, מעניין כי ההודעה באה סמוך להודעה האופטימית מה-ISE אודות הצפי לקיום התערוכה המתוכננת בברצלונה. הרוחות נושבות – אך החברות ממשיכות לפתח.

הרחבת התוכנה הפעילה והקיימת אמורה להתקיים עד הראשון לאוקטובר 2020, שהאירועים החיים "יוסטרמו" ב-Teams עם עד 20,000 משתתפים על פני 16 שעות ועם התמיכה ב-50 אירועים בו זמנית. 

משתמשים יוכלו גם לארח אירועים חיים עד ל-100,000 משתתפים אשר יועברו בעזרת Microsoft live events assistance program.

במה אתם תשתמשו ל Mega Meeting הבאה שלכם? הקרב על הוידאו בסוף 2020 מרתק. נמשיך לעדכן. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG