במהלך חצי השנה האחרונה השתנתה הדרך בה אנו מתנהלים בחיי היום יום. וירוס הקורונה אילץ אינספור מעסיקים לעבור למודל של העסקה מרחוק, ועבודה מהבית הפכה להיות הכרח. למעשה, תחום הקונפרנסינג (או שיחות ועידה בוידאו אם תרצו), הגיע ב-2019 לנתח שוק של 14 מיליארד דולרים בלבד, אך כעת התחזיות מנבאות לו רווחי צמיחה של למעלה מ-50 מיליארד דולר עד 2026 בארה"ב בלבד.

 אם בוחנים את הנתונים יותר לעומק, רואים עליה מטאורית בכמות ההורדות לאפליקציות המאפשרות שיחות וידאו עסקיות. כמה מטאורי? מ-33.7 מליון הורדות בתחילת אוקטובר 2019 ל-80 מליון הורדות באמצע אפריל 2020. תגידו מה שתגידו, אבל תעשו את זה בשיחת ועידה….

 לאור הנתונים הנ"ל לא פלא שסמסונג, בתור ענקית המסכים שהיא, בחרה בלוג'יטק, ענקית בתחום העזרים הטכניים והחומרה הנלווית למחשבים – כדי לצאת ולהביא בשורה טכנולוגית וחזותית שאין שני לה. 

תמונה - אתר סמסונג

"אנו רואים צורך גלובאלי הולך וגובר בפתרונות משודרגים שיאפשרו לעסקים להמשיך לתפקד לאור המצב הנוכחי.." אומר פול קים, סגן נשיא חטיבת המסכים העסקים בסמסונג אלקטרוניקה וממשיך:"אנו מאמינים כי שיתוף הפעולה עם לוג'יטק, יאפשר לחבר בין הדינאמיות המנצחת של עזרי הוידאו המיוצרים על ידם לבין המסכים חסרי הפשרות של סמסונג, ויחד נעצב את עתיד שוק העבודה"

שילוב מושלם בין מצלמות ווב למסכים חסרי פשרות תמונה מתוך: https://displaysolutions.samsung.com/

 שיתוף הפעולה בין שתי הענקיות צפוי להוות את השילוב המושלם עבור כל עסק או משתמש פרטי שמחפשים פתרונות אידיאליים לקיום שיחות ועידה. הסיבה פשוטה: סדרות המסכים של סמסונג יכולות לאפשר לכל עסק לקבל פתרון בהתאמה אישית במגוון גדלים ורזולוציות משתנות והכל כאמור, בהתאמה, בעוד שהפתרונות שמספקת לוג'יטק בתחום מצלמות הרשת דוגמת: MeetUp, Brio, C930e, C925e משתלבים עם מסכי סמסונג בצורה הוליסטית ומאפשרים להפוך כל מרחב לעמדת עבודה מנצחת.  

דווקא בימים טרופים שכאלו, טוב לדעת שחברות מצליחות לייצר פתרונות שיאפשרו לשמור על רצף תעסוקתי תקין ללא תלות במיקום, זמן או נסיבות. לנו נשאר רק לברך על הבשורה ולנסות לנחש אילו עוד פתרונות יצירתיים יגיעו בעתיד הנראה לעין. 

תמונה (ותמונה ראשית) אתר סמסונג
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG