NetworkHD 600 – ועכשיו עם כלי התמיכה מרחוק של דומוטץ (תמונה: WyreStorm)

 

וויירסטורם (WyreStorm) ודומוטץ (Domotz) ישתפו פעולה ב-ISE 2019 כשיציגו ביחד, באותו דוכן, פתרון proAV משולב שיציע ניהול מרחוק כדי לאבחן ולטפל בבעיות מערכת, אם וכשהן מתרחשות, בצורה מהירה ככל האפשר.

שתי החברות יציגו את פתרונות ה-AVoIP של ווירסטורם בהן משולב כלי הניהול מרחוק של דומוטץ. כלי זה יכול לבחון את מצב המערכת, לקבל תזכורות לקבל נושאים שזקוקים לטיפול, לעזור להציג תמיכה מרחוק, וכיוצא בכך. המטרה היא להגיש לאינטגרטורים כלי שיאפשר לנצל טוב יותר את המשאבים שלהם, ועקב כך גם להגדיל את ההכנסות. כך בין השאר, המערכת מתחברת ישירות למודול מובנה במערכות של וויירסטורם כדי להעביר מרחוק עדכונים מידיים. במקביל, העברת התראות חזרה אל האינטגרטור מבוצעת באופן מיידי בכדי לקצר את זמן הטיפול ככל האפשר.

כלי הניהול מרחוק ישולב במערכות ה-AVoIP המעודכנות שהציגה וויירסטורם לאורך השנה האחרונה, כולל בסדרת NetworkHD 600 המאפשרת העברת ניתוב תכני 4K ו-HDR באמצעות חיבור 10 גיגה-בייט באתרנט תוך שימוש בטכנולוגיה של SDVoE.

"דומוטץ מציעה כלי ניטור וניהול מרחוק מוביל המשמש מקצוענים כדי לספק ללקוחות שירות מצוין ובאותו הזמן להקטין את עלות התפעול. אנחנו שמחים לעבוד בצמוד לוויירסטורם כדי לאפשר לאינטגרטורים להבין מרחוק מה קורה במערכות שהם פורסים", ציין ג'יי בי פאולר, מנהל ההכנסות הראשי של דומוטץ.

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG