אמפייר דיגיטל סיינס (Empire Digital Signs), ספקית פתרונות תצוגה אינטראקטיביים ושלטים דיגיטליים מניו יורק, הכריזה כי היא מציעה טכנולוגיה חדשה שיכולה להפוך כל חלון סטנדרטי לתצוגת מגע אינטראקטיבית.

לפי החברה מדובר בפתרון נוח במיוחד לפרסום מקומי שיכול להציג את בית העסק כמתקדם, ולעשות זאת מבלי להזדקק למקום נוסף בארגון כדי לספק את הפתרון האינטראקטיבי המבוקש. במקביל, הפתרון לפי אימפייר מספק בדיוק את אותן יכולות כמו קיוסקים של מידע, ועם איכות תגובה השמורה לטלפונים חכמים.

לדברי החברה מדובר בפתרון שיכול להתאים לתרחישים כמו מציאת מיקומים בתוך מבנים בדו/תלת ממד, כדי לספק חומרים שיווקיים כמובן, כדי להציג תפריטים במסעדות כך שניתן יהיה לעיין בהם ולבדוק את המנות מקרוב גם לפני שנכנסים פנימה, כדי לשחק במשחקים ואפילו כדי לגלוש באינטרנט. כמו כן ניתן להציג פרטים אודות מזג אוויר וחדשות בהתאמה לבקשת המשתמשים, ואפילו לערוך סקרים או למלא טפסים.

החברה מכוונת את הפתרונות הללו לכל תחום אפשרי בו, כאמור, נעשה שימוש בתצוגות דיגיטליות והיא גם מספרת שמדובר בפתרון שיכול לשפר את היעילות התפעולית של הארגון או העסק, ולהגדיל במידה רבה את המודעות ואת מידת התקשורת עם הלקוחות.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG