אינסייט מדיה (Insight Media), חברת מידע ושירותים בתחום ה-AV, פרסמה מדריך שנועד להסביר ללקוחות פוטנציאליים מהם ההבדלים בין שתי טכנולוגיות התצוגה הנפוצות LCD ו-LED לבין LPD (ר"ת של Laser Phosphor Display), הטכנולוגיה הייחודית של חברת פרייסם (Prysm).

מדובר בטכנולוגיה שפועלת בדומה למסכי ה-CRT הוותיקים, אך את מקומו של תותח האלקטרונים מחליפה קרן לייזר. התוצאה היא צריכת חשמל נמוכה במיוחד שחוסכת עד 20% פחות לעומת הפתרונות המתחרים.

למרות שהמדריך מתמקד בפתרון של פרייסם, בחברה טוענים שהמדריך יכול לתרום לכל לקוח או אינטגרטור לבצע רכישה מושכלת יותר, ולא משנה באיזה שלב של שרשרת הצריכה הם נמצאים.

המדריך מציג את השאלות הנפוצות והחשובות ביותר שהצרכן עשוי לשאול את עצמו לפני החלטה על רכישה. כך למשל הוא ממליץ לבדוק עד כמה בולטים לוחות החיבור; האם התאורה והצבע נותרים אחידים לאורך זמן; האם הניגודיות נחלשת עם שינוי זווית הצפייה; מהי צריכת החשמל של הטכנולוגיה בהשוואה לאחרות; מהי רמת הרגישות של מסך המגע אם צריכים פתרון אינטראקטיבי, וכן לבדוק כיצד התצוגה מתמודדת עם אלמנטים של חפצים הנעים במהירות.

מדובר במסמך טכני בעיקרו, וכולל טבלת השוואה מפורטת למדי, אך גם אם אתם לא מכירים את כל המושגים, תוכלו למצוא הסבר מספק על כל אחד מהם בתוך המדריך.

את המדריך, ששמו המלא הוא Evaluating Video Wall Solutions in Retail and Collaboration, ניתן להוריד בחינם מהאתר של אינסייט, לאחר רישום.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG