גם בעידן שבו מרבית שיחות הוידאו וכל ועידה וירטואלית מתנהלות באמצעות פתרון ענן כזה או אחר, ישנם ארגונים אשר זקוקים לפתרונות On Premise. פתרונות בהתקנה מקומית  ומאובטחת יותר. עד כמה שזה מפתיע -ישנם תרחישים רבים לבחירה בפתרון מקומי ולא רק ארגונים המחויבים רגולטורית לפתרונות On Premise בוחרים בו. ועידן פתרונות קונפרנסינג מספקת שירות כזה לארגונים רבים אשר בוחרים להישאר על הקרקע ומתאימה להם מענה מדויק משולב בליווי טכני צמוד וברמה גבוהה במיוחד

תמונה - ועידן

אנחנו כבר לא ממש זקוקים לסיבות לעבור לשיחות וידאו או אירועים וירטואליים, ובאופן כללי תקשורת שלא מחייבת הגעה פיזית לכל פגישה או שוטף עם קולגות מהמשרד. חלקנו מחוברים לזה יותר ואחרים פחות אבל עבודה משולבת בפגישות מרוחקות כאן להישאר ועם הזמן יתקבע לו 'שיווי משקל' ברמת אופי הפעילות של כל ארגון וארגון, אבל בואו נדבר על הצד הטוב של כל זה- מדובר בנוחות מרבית ברוב הפעמים, יהיה קשה להתעלם מהחיסכון בזמן (היקר), הדלק והחניה (היקרים גם הם), צמצום הפגיעה בסביבה (אירוע וירטואלי חוסך עשרות ואפילו מאות שעות נסיעה ולכן מפחית את זיהום האוויר); התנהלות ללא מגבלות גם כשמוטלות הגבלות שונות (הקורונה, עושה רושם, לא ממהרת לעזוב אותנו); ועוד.

לא מעט אתגרים - לא מעט פתרונות ו 22 שנות ניסיון

הדרך המקובלת היום היא לקיים תקשורת מהסוגים הנ"ל באמצעות פתרונות ענן אולם קיימים ארגונים שעבורם הענן אינו אופציה, בעיקר משיקולי אבטחת מידע או למשל הרצון לבצע השקעה חד פעמית ולא הוצאה שוטפת וכך ארגונים בוחרים להישאר בפעילות מקומית, בתוך הרשת הארגונית מבלי לצאת לאינטרנט הציבורי. כשזה המצב נדרש פתרון On Premise וכדאי לדעת ליישם אותו נכון, מה שאומר לעבוד עם ספק המתמחה (גם) בתחום זה. לפני 22 שנה, נוסדה 'ועידן פתרונות קונפרנסינג' בדיוק בשביל האתגרים הללו ומאז ועד היום היא מספקת מענה לאלפי ארגונים בשוק הישראלי. 

ניר רונן, מנכ"ל ועידן. תמונה - רענן טל

הדרך היחידה להבטיח 100% הגנה למידע רגיש

מנכ"ל ועידן, ניר רונן, מדגיש שלענן שלל יתרונות וגם החברה אותה הוא מוביל כבר קרוב לעשור, נעזרת באופן טבעי בפתרונות מבוססי ענן כגון מערכת CRM, פלטפורמות שיווק דיגיטלי, אופיס 365 וכמובן שרותים שונים של שיחות וידאו כמו Pexip Cloud, Cisco Webex ואחרים. יחד עם זאת ישנו פלח שוק משמעותי אשר מחויב לייצר רמת הגנה של לא פחות מ-100% על שיחות הווידאו ועל מערכות המחשב הארגוניות. בחלק מהמקרים מדובר בחובה רגולטורית ובחלק מהמקרים הארגון עצמו מודע לסכנות השונות אשר טמונות בנקודות הדלף אשר פזורות לאורך השימוש השוטף במערכות אלה, במיוחד כאשר הפשיעה הדיגיטלית הולכת ומתרבה והופכת למתוחכמת יותר ויותר. גופים ביטחוניים, חברות בתחום הפיננסים והפינטק וכן מוסדות רפואיים אשר מחויבים לספק פרטיות מוחלטת למטופלים, הם חלק מהגופים אשר מחויבים לפתרונות On Premise גם אם לחלקים ספציפיים בפעילותם. 

היכרות ארוכת שנים עם כל היצרניות המובילות בתחום

יתרון בולט מיני רבים של 'ועידן' הוא ההיכרות העמוקה וארוכת השנים עם היצרניות המובילות של עולם הon premise . אנחנו נציין שתי חברות שאת הפתרונות שלהן מפיצה 'ועידן' בשוק הישראלי- פקסיפ (Pexip) וקומפיונטיקס (Compunetix).

פקסיפ היא חברה צעירה יחסית שהמטה שלה שוכן בנורבגיה והפעילות שלה מפוזרת בין 17 מדינות בכל רחבי העולם. החזון שלה עלול להיראות יומרני- פקסיפ רוצה להפוך את המפגשים הווירטואליים לטובים יותר מאלה המתקיימים פנים-אל-פנים, ולמעשה לאפשר לכל אחת ואחד להיראות, להישמע ולהיות נוכח במרחב הוירטואלי באופן אישי ומקצועי. פתרון ה-On Premise של Pexip נקרא 'Infinity' והחברה מתגאה בחוויית המשתמש אותה היא רואה כנקודת חוזקה עיקרית.  פקסיפ מאפשרת לצרוך את שירותי הוידאו שלה כשרות ענן, כשרות בענן פרטי או בהתקנה מקומית. ממשק המשתמש זהה כמעט לחלוטין בכל צורת יישום ומאפשר גם יכולות גישור לשירותי וידאו אחרים כגון S4B, Google Meet, Microsoft Teams.

'קומפיונטיקס' היא חברה אמריקאית ותיקה אשר נותנת שירותים לגופים המחמירים ביותר בארצות הברית כגון הממשל האמריקאי, מגוון יחידות בצבא ארצות הברית ועוד. החברה מספקת 'גשרי אודיו' כבר למעלה מחצי מאה ובשנים האחרונות העתיקה את המודל המוצלח גם לגשרי ווידאו בשם Evergreen. נקודות החוזקה הבולטות של קומפיונטיקס הן יציבות המערכות שלה והיכולת לפעול בכל קנה מידה כולל בשיחות ועידה של אלפי אנשים.

 

אפיון צרכים מקיף ומדויק ותשומת לב מלאה לכל פרט

הערך המוסף של ועידן בדרך למיצוי היתרונות של מערכות Pexip ו-Compunetix ולתקשורת וירטואלית 'און פרמיס' מיטבית הוא כאמור הניסיון. ניסיון שהצטבר בחברה לאחר אין ספור התקנות של מערכות וידאו קונפרנס, טלפוני ועידה מתקדמים, פתרונות מולטימדיה ואמצעי שליטה ובקרה אשר בא לידי ביטוי בכל הרבדים של התאמת הפתרון הנכון לכל לקוח: תחילה באפיון צרכים מקיף ומדויק אשר לוקח בחשבון כל תרחיש אפשרי וניואנסים רלוונטיים שעולים משיחות האפיון עם מקבלי ההחלטות בארגון, לאחר מכן במציאת המערכת היעילה ביותר תוך התחשבות במגוון ממדים לרבות מסגרת התקציב ולבסוף הטמעה וליווי שעושים ללקוח שקט. טוב, שקט תפעולי אבל המון רעש בחדרי הארגון כיוון שמוקד השירות של ועידן יודע לעודד את עובדי הארגון לאמץ את הפתרונות ולהגביר את השימוש בהם. האם יש ארגון שיתנגד לזה?! 

המחשבות אולי בענן אבל הוכחת היכולת לגמרי על הקרקע

על-מנת לאפשר ללקוח לקבל את ההחלטה הנכונה עבורו, מבינים בועידן שהוא ירצה לראות ולשחק עם הפתרון. הרי התנסות עם מערכת מאפשרת בחינת מענה אמיתית ולכן מציעה ועידן Proof Of Concept בחצרות הלקוח. אופציה זו אפשרית גם כאשר מדובר בתרחישים מורכבים ביותר אשר מחייבים מערכת מותאמת ותפורה באופן מושלם לצרכים ייחודיים. התהליך כולל ממשק ליווי וייעוץ הדוק שהוא אחד השלבים החשובים ביותר בפרויקט היות והוא מאפשר ללקוח לשאול, להבין וללמוד. שלב שחשיבותו דומיננטית גם לשלבים מאוחרים יותר כולל ההטמעה והתחזוקה השוטפת. 

השלב הבא בשירות המחויב של ועידן הוא ההתקנה שלאחריה הלקוחות יכולים להיות בטוחים ורגועים, ולסיום מתבצעת הטמעה אשר מאפשרת להנהלת ועובדי הארגון להכיר את הפתרון, להיות בטוחים בשימוש בו ולעשות את השימוש האופטימאלי. 

גם לאחר ההטמעה נמשך הליווי הטכני הצמוד, לרבות התקנת עדכוני תוכנה חיוניים ופתרון תקלות שונות (כולל, במידת הצורך, התנהלות מול היצרניות כאשר אלה נדרשות לספק מענה). מוקד השירות של החברה, ועוד יותר מכך- תודעת השירות המפותחת של ועידן, זמינים עבור לקוחותיה ביניהם שופרסל, מיטב דש, טאואר סמיקונדוקטור, קבוצת עזריאלי ועוד רבים וטובים- 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. 

עוד שירותים שמספקת ועידן

'גשר ועידות טלפוניות' – פתרון אשר מאפשר שיחות ועידה קוליות ללא מגבלה, הן מבחינת מספר המשתתפים והן מבחינת משך השיחה, עם שלל שירותי ערך מוסף, באופן מאובטח ועם מספרי גישה מהארץ ומהעולם גם יחד. 

וידאו קונפרנס ארגוני – שיחות וידאו באמצעות חדר וירטואלי אשר ניתנות לביצוע מכל מכשיר (מחשב אישי / טאבלט / סמארטפון), בכל מקום וכאמור ברמת אבטחת מידע מקסימלית. דגש נוסף הוא אינטואיטיביות השימוש, כך ש"כל המשתתפים יכולים להתרכז בשיחה והטכנולוגיה הופכת לשקופה מבחינתם", אומר רונן. 

הקמת חדרי וידאו קונפרנס מאובזרים בציוד המתקדם ביותר הקיים כיום בשוק הכולל את לוג'יטק, פולי, סיסקו ועוד. השירות כולל גם אפיון ובחירה של אמצעי התצוגה הנחוצים לצרכים השונים; מסכים חכמים בעלי יכולות מגע, אמצעי שליטה, שיתוף תוכן ועוד.

On Promise

מעבר לתרומה שלה לצמצום זיהום האוויר והפגיעה בסביבה באמצעות אספקת פתרונות תקשורת יעילים ואיכותיים, מאמינה ועידן גם בתרומה לקהילה. דרך אחת היא הצעת פתרונות חדשניים במחירי עלות לעמותות אשר מקדמות אוכלוסיות מוחלשות ומתקנות עוולות מכל הסוגים, לצד תרומות כספיות שונות מדי שנה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG