בשקט יחסי, נכנסה Logitech לאתרי ארגונים רבים בישראל עם הפתרונות המקצועיים שלה לחדרי ישיבות, והמשוב ממשתמשי הקצה לא איחר להגיע. אם מדברים על כך שהמשתמש המודרני רוצה ליישם במשרד את הפתרונות אליהם הוא רגיל מהבית, מה יותר טבעי מלהתבונן איך מובילת שוק הפתרונות לסביבת המחשוב האישית עושה את זה הכי טוב גם במשרד?! ראיון מיוחד עם איתי שוויפל, מנהל פעילות Logitech בישראל.

איתי שוויפל (תמונה - Logitech)

"שיתופי פעולה משמעותיים הם הבשורה המובילה שיוצאת מתערוכת ISE 2020. אנחנו מציגים חדר ליד חדר חווית משתמש מעולה באמצעות שימוש בפתרונות מדף משולבים עם מערכות שליטה של Extron וכמובן שיתוף הפעולה החדש עם Crestron. המשתמש מקבל את אותה איכות ווידאו ואודיו כפי שלמד להכיר מאיתנו, בנוסף לחווית שליטה ויכולות נוספות מהיצרניות השותפות". מסביר שוויפל ומוסיף: "שיתוף פעולה נוסף ומשמעותי מתחום המחשוב הוצג עם Lenovo. ה- Smart Hub 500 הוא כרטיס הכניסה שלהם לתחום ה-UC, והם מאוד מעוניינים להיכנס לשם. ב Lenovo מצאו ששיתוף פעולה עם יצרן גדול ומוביל, שכבר מתמחה בפתרונות דוגמת מצלמות ומיקרופונים, יוצר יתרון משמעותי עבור הצרכן. אלו מחשבים שמגיעים עם תוכנות כמו Zoom או Teams או Hangouts כחלק מהחבילה, כל מה שנשאר לעשות זה לחבר אליהם את הציוד שלנו באמצעות USB וזהו – מוכנים לעבוד". 

logitech
ביתן logitech ב ISE2020 (תמונה - AVM)
ביתן logitech ב ISE2020 (תמונה - AVM)

ממשיכים להרחיב אקו-סיסטם קיים

Logitech מעמיקה את החדירה שלה לתחום ה-UC באופן עקבי. החל בפתרונות של מצלמות מקצועיות ומיקרופונים בחיבור USB והמשיך למוצרים המשלבים הכל באחד, דוגמת ה-Meetup הפופולרי לחדרי Huddle. כמעט מיידית נוצרה שותפות עם חברת Zoom – מובילת חדשנות בפני עצמה, אשר הביאה לקוחות לכדי הבנה כי ניתן לקבל פתרון פשוט, חכם ואיכותי לחללי הישיבות שלהם, ולפרוס אותו רוחבית במהירות בכל הארגון. צעד נוסף שנעשה בשנה שעברה היה השקת יחידת ה- Logitech Tap, מסך מגע לחדרי ישיבות בכל הגדלים, המגיע ללא מערכת הפעלה ודרכו ניתן לקיים שיחות ועידה באמצעות Zoom, Teams, Hangouts והרשימה עוד ממשיכה להתרחב. היתרון הגדול? הוא צריך חיבור USB וחיבור לחשמל בלבד. 

מהי ההשקה מהשנה החולפת שהשפיעה הכי הרבה ?

"שנה שעברה הצגנו את ה-Tap שהיה הבשורה הגדולה שלנו לשוק, כל מה שמשתמש קצה יכול לרצות מממשק שליטה מעוצב, איכות ופשטות תפעול, במינימום זמן. ההיענות הייתה עצומה והדרישה הייתה אפילו גדולה מכפי שהתכוננו אליה עד כדי הרחבת פסי הייצור. לא עצרנו שם והרחבנו את שיתופי הפעולה עם יצרניות נוספות בתחום ה-UC, שרוצות גם הן להרחיב את האקו-סיסטם שלהן. כך, אנו מרחיבים באופן תמידי את מגוון הפתרונות שלנו". 

שינוי הבעלות על חדרי הועידות: מה ההשפעות שיש לבשורה כזו על השוק ?

"ה-Tap צמצם את התלות ביצרניות נוספות והוא מהווה פלטפורמה מאוד נוחה למשתמשים, שיכולים כעת ליצור את חללי הוועידות שלהם באופן שיתאים להם, עם מגוון המצלמות והמיקרופונים שיש לנו להציע, ערכת ה-Rally או ה-Rally Plus, ולקבל פתרון אינטגראלי ללא צורך באינטגרציה מיוחדת. יש כאן מימוש חזון AV/IT היות ומחלקת ה-IT כבר יכולה לתפעל ולהקים בעצמה את הפתרונות הללו. אם בצורה כלשהי מצלמה או מיקרופון או אפילו ה-Tap נפגמו, ניתן להחליף אותם תוך דקות ולחזור לפעילות שוטפת ללא זמני השבתה".

ביתן logitech ב ISE2020 (תמונה - AVM)

מהי האסטרטגיה בישראל ?

"הפעילות בישראל מתבצעת במגוון ערוצים. כמובן שאנחנו משקיעים בפיתוח מערכות יחסים עם אינטגרטורים, שמאוד אוהבים את היכולות של הפתרונות שלנו ובעיקר את הגמישות שהם מאפשרים להם להעניק ללקוחותיהם. יש לנו רוח גבית נעימה מחברות בינלאומיות מובילות שכבר מכתיבות שימוש בפתרונות Logitech לחדרי הוועידות שלהן. היות ומדובר במוצרי Ready To Use והנוכחות העולמית שלנו עצומה – זה מקל מאוד על ארגונים כאלה לנהל הקמה של חדרי ישיבות בצורה גלובאלית, תוך שמירה על סטנדרט ארגוני גבוה. אם צריך לאפיין פרופיל לקוח אז הלקוח הישראלי שלנו יכול להיות ארגון בכל גודל, מקומי או בינלאומי, שמחפש סטנדרט גבוה, בעלות משתלמת, לחדרי הישיבות שלו". 

האם אתם חוששים מהמשמעות של צמצום אפשרי בעבודת האינטגרטור ?

"ההיפך הוא הנכון. Logitech מאפשרת לאינטגרטורים להקים יותר חדרי ווידאו. בעבר היו פרויקטים שלמים סביב חדר ווידאו אחד או שניים והעלויות היו בהתאם. היום אינטגרטורים רוצים ויכולים לתת הרבה יותר ללקוח הסופי, תוך ניצול יעיל יותר של הזמן והמשאבים של כולם. לכן אני חושב שאנחנו יוצרים כאן מודל חדש שאמור להיות הרבה יותר רווחי גם עבור האינטגרטור שישלב בעבודתו את מודל השירות. בגדול, לשם אנחנו הולכים".  

ה TAP של Logitech (תמונה - Logitech)

מה תוכל לשתף את הקוראים שלנו על חוויית הלקוח הישראלי ?

"אתמול היה כאן לקוח ישראלי גדול מאוד, שהולך לעבור מבנה ואין לו סטנדרטיזציה עדיין. אנשי ה-IT הגיעו וסיפרו כי חדרי הווידאו המסורתיים בארגון עומדים כפילים לבנים ללא שימוש, בעיקר בגלל התפעול המסורבל שלהם. כשהם חוו את פשטות התפעול בחיבור לוועידה אצלנו בביתן, הם אמרו חד משמעית שזה בדיוק הכיוון אליו הם רוצים ללכת. Logitech מבינה שהלקוח רוצה להיות מסוגל לתפעל ולקנפג לבד, להרחיב את מימושי הווידאו באמצעות קלות תפעולית ברמה הבסיסית ביותר ובכך להעלות את היעילות והתפוקות בארגון. עולם שיחות הועידה כפי שהכרנו אותו בעבר מת. Logitech לקחה את יישום הווידאו בארגון למקום הקל והנוח ביותר, מבלי להתפשר על האיכות". 

באופן אישי, חדרי Huddle שתכננו באמצעות פתרונות מבית Logitech זכו לתגובות חמות ומשתמשים אינם חוששים לבצע שיחת ווידאו. גם אנשי ה-IT בארגונים מביעים שביעות רצון מכיוון שהתלות בהם בהקמת אותן שיחות פוחתת משמעותית והם פנויים לביצוע משימות אחרות ומשמעותיות יותר בארגון. לסיכום, אולי חשוב לצטט את המשפט שאמר לנו איתי במהלך הראיון – "זה כולה ווידאו". השתכנענו.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG