תמונות - AVM

בשנת 2013, רכשה חברת Maxell את חברת Hitachi והמשיכה עם השם Hitachi עד לחודש נובמבר 2018 בו הוחלט לשנות את השם באופן גורף ל-Maxell. לאחר דרך מפוארת בה פעלה במספר תחומים, כולל הסוללות ומכאן שמה: Maximum Cell Capacity והקלטות אותן אין אחד בישראל שאינו מכיר, התפתחה החברה לתחומים מקצועיים ובכוונתה להביא את הבשורה לשוק הישראלי. השתתפנו במסיבת העיתונאים בביתן היצרנית בתערוכת ISE2020 וראיינו את אנשי המפתח. 

מסיבת העיתונאים נערכה במרכז ביתן 1-F100 Maxell, בה הציג מר קייסוקה פוג'ימורה (Keisuke Fujimura) – ראש מחלקת B2B Business בחברת Maxell, את החידושים מתוצרתם. המצגת נערכה על גבי מסך קולבוריישן אינטראקטיבי אשר שילב בחוכמה את מקליט ההרצאות החדש, דגם ה- LCS) MA-XL1). כחלק מפעילות הליבה בתחום ה-AV המקצועי, הוצגה לראווה בביתן סדרת מקרני הלייזר החדשה, בעלת עוצמות הארה ליישומים שונים, כדוגמת שילוט דיגיטלי, לוחות חכמים לתחום החינוך, לארגונים ועוד.

לאחר מסיבת העיתונאים התיישבנו לראיון מיוחד עם מר קייסוקה פוג'ימורה (Keisuke Fujimura) וגברת איליין קסאבוואנה (Elaine Casabuona) – מנהלת מכירות ושיווק ב-Maxell ושמענו מהם על הכוונות והחזון בשוק הישראלי. 

פוג'ימורה הסביר כי החברה בחרה להתמקד בתחום התצוגות בשני סוגי פתרון מול שני ורטיקלים עיקריים. בפתרונות ההקרנה השיקה החברה סדרת מקרני לייזר ובה דגמים למגוון רחב של יישומים, עם עוצמות הארה החל מ-3000 ועד ל10,000 אנסי לומנס, כאשר קהל היעד שלה הוא המגזר החינוכי – בתי ספר ואוניברסיטאות, והתחום הארגוני –חדרי הרצאות גדולים ואודיטוריומים, בכל סדר גודל, בהם נדרשת עצמת הארה חזקה במיוחד. 

בתחום הקולבוריישן הציגה החברה את לוחות הקולבוריישן (Collaboration) המקצועיים שלה, בגדלים שבין 65 ל-86 אינץ', המיועדים גם הם ליישומים בתחום החינוך והארגוני. לוחות אלו מאפשרים עבודה בסביבה מרובת משתתפים עם פיצ'רים חדשניים אשר מאכלסים ממשק אינטואיטיבי ופשוט לשימוש, כפי שנכחנו במצגת לעיתונאים.

"המשתמש הארגוני מחפש פתרונות איכותיים וניידים ולכן מיקדנו את עצמנו לכיוון זה," הסביר פוג'ימורה. "השקנו מקרני לייזר בעלי עוצמות הארה שונות שיתאימו למספר רב של יישומים, ראינו דרישה לכך ונערכנו בהתאם." המשיך. "בתחום המסכים הגדולים האינטראקטיביים השקנו מסכים המותאמים ליישומים בתחום הארגוני והחינוכי."

 

האם היה לכם ניסיון עם השוק הישראלי וכיצד אתם נערכים אליו ?

איליין: "היה לנו ניסיון (תחת היטאצי') לפני כשלוש שנים, בעיקר בתחום החינוך, מה שהקנה לנו נתח שוק גדול ביותר. חברנו ל-CMS והם מהווים שותף נפלא איתו אנחנו עובדים צמוד והתוצאות כבר ניכרות. הצגנו להם את החידושים שזה עתה ראיתם ונראה שהם מבינים את ההבטחה שבפתרונות שלנו והמחויבות של המותג להוביל את התעשייה.

השוק הישראלי חשוב לנו מאוד, זהו קהל הדורש פתרונות אמינים, איכותיים המספקים מענה מדויק, ואנחנו יודעים לספק את המענה הזה ומקפידים לא פחות על מערכת היחסים עם המפיץ והלקוחות. הקשר הזה מאפשר לנו לשמוע ישירות מהשוק מה הדרישות ולהמשיך לפתח ולשכלל את מערך הפתרונות שלנו בהתאם." המשיכה איליין. 

הפתרון להקלטת הרצאות הוא משהו שדובר עליו בשנים האחרונות ולרוב היה מורכב ממספר מוצרים ומותנה באינטגרציה, נראה כי מקסל הצליחה בהשקה ראשונה ליצור משהו שעונה על הדרישות. אילו יכולות ויישומים הוא מסוגל לספק ? למי הוא מיועד ?

פוג'ימורה: "פתרון ההקלטות נבנה בראש ובראשונה לשוק האקדמי, אולם עם הצגתו שמנו לב כי יש תגובות מעולות גם בשווקים נוספים, ובהם ארגונים גדולים ואף השוק הרפואי ! החל ממנתחים, רופאי שיניים, ועד למתמחים באוניברסיטאות – התגובות היו חיוביות מאוד." 

"שילוב שיחות ווידאו קונפרנס ועוד יכולות שיתוף מתקדמות הופכות את הפתרון הזה למשהו רחב שמספק ערך גבוה לכל לקוח, כפי שאמר מר פוג'ימורה – התגובות היו מעולות." המשיכה איליין.

חלל הביתן עוצב בצורה מזמינה והזמין עוברים ושבים אליו, האקוויריום הוירטואלי והמקרן התלוי באוויר כשבלונים קשורים מעליו ממחישים את רוח החברה: יצירתיות ומגוון. 

את הראיון סיימה איליין עם המוטו של החברה, המבדל אותם מהמתחרים: מותג אחד, פתרון אחד. זהו שוק רווי המחפש משהו חדש ואיכותי שיהיה גם מותג אחד ופתרון אחד – וזה משהו שאנחנו יודעים לספק ללא ספק."

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG