זום (Zoom), במהלך וועידת Enterprise Connect 2019 שנערכה השבוע, הכריזה על פתרונות ויכולות חדשות עבור מוצרי ה-Zoom Phone , Zoom Rooms ו-Zoom Meetings שלה. פתרונות חדשים אלו מביאים טוב יותר לידי ביטוי את היכולת של זום לשלב וידאו, קול ושיתוף תכנים בין התקנים ומרחבי עבודה באמצעות פלטפורמת ענן אחת שקל לפרוס אותה, לנהל אותה ולהשתמש בה.

כך, בין השאר, הוצגו יכולות חדשות שמאפשרות להמיר, ללא צורך בניתוק והתחברות ידנית מחדש, כל שיחת Zoom Phone לשיחת Zoom Meetings. כן הוכרז על שילוב עם Salesforce שמאפשר לבצע שיחות Zoom Phone ישירות מתוך Salesforce בפשטות, על ידי ביצוע לחיצה על מספר טלפון.

זום הוסיפה שבמהלך השנה הנוכחית היא תוסיף כמה וכמה תכונות חדשות ל-Zoom Meetings, כולל שילוב עם הסייעת הווירטואלית Siri כדי לקבוע פגישות וגם כדי לשמוע ממנה מהן הפגישות הקרובות. כמו כן, במהלך הרבעון הבא אמורה זום להציע שילוב משופר עם Teams של מיקרוסופט (Microsoft) שמטרתו לשדרג את חוויית המשתמש, כולל מעקב קל אחרי פגישות זום שיהיו רלוונטיות.

זום גם הכריזה על מספר פתרונות חומרה חדשים שהוצגו בידי שותפותיה במהלך הוועידה ומבוססים על Zoom Rooms. כך, לדוגמה, AVer EP65 הוא פתרון לוח לבן מוכלל בגודל 65 אינץ' שמציע היישר מהקופסה את כל רכיבי החומרה והתוכנה בהם יש צורך כדי לתפעל סביבת Zoom Rooms. מוצר אחר, מבית קרסטרון (Crestron), נקרא Flex B – מקרן קול חכם שמציע איכות אודיו גבוהה במיוחד ונשלט בידי מסך מגע של קרסטרון כמערכת בקרה, ומציע שילוב טבעי עם Zoom Rooms כדי לספק חוויית פגישות טובה יותר.

"לאחר שהשקנו את Zoom Phone בינואר, אני גאה שהצלחנו להמשיך בזריזות ולהוסיף את יכולת הטלפון לווידאו וכן את השותפויות רבות הערך עם מרכזי יצירת קשר – פתרון ייחודי באמת שנשאר נאמן לליבה שלנו כפלטפורמה ממוקדת וידאו. אני נרגש גם להכריז על ההצעות החדשות שהציגו שותפות החומרה שלנו עבור Zoom Rooms. התחברנו לחברות הללו לטווח רחוק מכיוון שהן חולקות בחזון שלנו למרחבי עבודה בהם אפשר להשתמש בווידאו באופן קל, מגוון ובאיכות גבוהה, והפתרונות החדשים הללו הם דוגמה לכך", אמר עודד גל, מנהל ניהול המוצרים בזום.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG