הקרנה מעולם אחר (תמונה - Epson)
הקרנה מעולם אחר (תמונה – Epson)

 

אפסון (Epson) תציג את פורטפוליו פתרונות השילוט הדיגיטלי של החברה וכן תעביר סדנה במהלכה תסביר את נקודת המבט של החברה לגבי 'טכנולוגיית הקרנה המשנה את חוויית הלקוח' במסגרת תערוכת DSE 2019 שתערך בסוף החודש בלאס וגאס

במסגרת ההדגמות תציג החברה את הזרקורים המעוצבים בסדרת ה-LightScene שלה, כמו גם מקרנים מסדרת PowerLite L וזאת לצד מקרנים מסדרת Pro L. לפי החברה מקרנים אלו מציגים את היכולת שלה לספק פתרונות שונים ומגוונים לתעשיית השילוט הדיגיטלי – החל בתצוגות ענק, כמו הקרנות מיפוי על מבנים ייחודיים או הקרנות וידאו ותמונות במופעי ענק, ועד לשלטי מידע קטנים יחסית כמו תצוגות בחלונות של חנויות או שלטי ניווט.

אחד ההיבטים בהם מתכוונת החברה להתמקד במהלך שלושת ימי התערוכה הוא הפיכת החנויות הפיזיות לזירות חוויה, עם פתרונות שלא ניתן לספק באופן מקוון, שמתאימים יותר לקהל המודרני הצעיר יחסית.

"הצורך בלכידת תשומת הלב של הקהל הצומח והצעיר יותר של צרכני דור המילניום ודור ה-Z מדבר על כך שהעסקים צריכים לנקוט בגישה של חוויה קודם. אשמח לדבר על הדרכים בהן השילוט הדיגיטלי יכול לעזור להמרת חוויות הלקוח במרחב של תעשיות, כולל קמעונאות, אירוח, בתי קזינו, גלריות ומקומות בידור וכדומה, ולדון בהשפעות של תצוגות שובות לב על הדרך בה אנו מתקשרים ויוצרים מגע עם הצרכנים המקושרים של ימינו", אמר רמי דל מאר, מנהל מוצר בכיר, פתרונות תצוגה ויזואלית באפסון ארצות אמריקה, שיעביר את ההרצאה בדוכן של החברה בכנס.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG