VXX 450 OBi Edition – עכשיו עם תמיכה ב-Google Voice (תמונה: Poly)

 

פולי (Poly) הכריזה כי טלפוני ה-IP שלה במהדורת OBi – כולל VXX 350 ,VXX 250 ו-VXX 450 – הם הראשונים מסוגם לקבל הרשאה לשימוש עם שירות Google Voice. לפי החברה מדובר בפתרון שהוא התוצאה של שיתוף פעולה אסטרטגי בין פולי לשירות הענן של גוגל במטרה ליצור פתרונות עסקיים מוכללים המסתמכים על G Suite, ערכת התוכנות המשרדיות בענן של גוגל, ועל Google Voice.

לפי פולי זו תהיה הדרך הפשוטה והיעילה ביותר לעסקים להביא לידי ביטוי את היתרונות שמציע שירות Google Voice עם הקישוריות שלו ל-G Suite, תוך שהם נהנים מאיכות הקול הגבוהה והחדה של טכנולוגיית Polycom Acoustic Fenc המבטיחה מזעור רעשי רקע, כמו גם שיחות נקיות מהדהודים והפרעות אחרות.

"אנחנו נרגשים לשתף פעולה עם גוגל כדי לעזור ללקוחות G Suite להשיג את חוויות התקשורת הטובות ביותר, תוך כדי מזעור של מורכבות יצירת הקשר. הטלפונים השולחניים במשפחת OBi Edition משולבים עם Google Voice כך שהם מתפקדים בהתאם לסטנדרטים לניהול שיחות מקצועיות, ולא משנה מהן ההפרעות, המורכבות או המרחק עמם צריך להתמודד", אמרה לאורה מרקס, סגן נשיא בפולי.

שלושת הטלפונים מציעים יכולת התאמה מרבית כדי לעמוד במדויק בדרישות העסקיות. ויחד עם השימוש של גוגל בממשק Polycom Device Management Services for Service Providers כחלק מפרוטוקול ההתחברות, הקישור וההקצאה של הטלפונים השולחניים למשתמשי Google Voice for G Suite מתבצעים בקלות.

"טלפונים שולחניים חשובים מאוד לארגונים רבים המשתמשים ב-G Suite. העבודה יחד עם שותפות כמו פולי עוזרת לנו להבטיח שהפעלת הטלפונים ב-Voice מבוצעת בקלות ככל האפשר בידי צוות ה-IT", אמרה סמיטה חסים, מנהלת מוצר עבור Google Voice.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG