"לכו אליו, הוא מומחה". מכירים את העצות האלה של חבר.ה כשאתם רוצים לקנות משהו שאתם לא לגמרי מבינים בו? אז זה נהדר שתקבלו החלטה אבל פרגנו לעצמכם לפגוש ולשמוע את דן אנגל ונתן גולדשטיין מפולי. זה יעשה לכם סדר.  

"פולי מאפשרת לארגון לשנות החלטות אסטרטגיות כמו למשל עם איזה שחקן ענן הוא עובד. היום זה זום מחר הוא ירצה לעבור לטימס של מיקרוסופט ועוד שנה לספק ענן שלישי שייכנס לארץ. עם הפתרון של פולי הוא עובר בקלילות, לבד וללא תלות באף ספק חיצוני", אומר נתן גולדשטיין מפולי על השוק הלוהט של אספקת פתרונות לעבודה 'היברידית'.  

אז נכון שכבר יצא לנו לראות חברות הייטק שנטשו משרדים עם ציוד בשווי של מאות אלפים (ויותר) עם המעבר לבנין חדש פינת יוניקורן, רק שמה לעשות שלא כל ארגון או סטארטאפ יכול להרשות לעצמו את התנהלות כזו. אז מה עושים? מעדכנים את הארגון לזום או לטימס. איך מעדכנים את כל הסטאפים עתירי העבודה שהותקנו? כמה זה עולה? כמה זמן זה ייקח? ואת מי נכניס עכשיו לעשות את זה?

פולי מספקת לארגון שלכם את הכלי שמשרת את יחידת ה IT הארגונית ומאפשר לה להגדיר מרחוק בעצמאות מלאה את כלל המכשירים בארגון. גולדשטיין: "הממשק של יחידת ה IT הארגונית עם הפתרון של פולי לביצוע ההמרה מורכב ממספר קליקים. דמיין את ההשקעה והעבודה הנדרשת על מנת להמיר כמות של 20 חדרים שהארגון מתפעל כחדרי זו והוא צריך להעביר אותם לטימס. עכשיו דמיין שמדובר ב 100 חדרים. פולי מאפשרת ללקוח להיות עצמאי לחלוטין ללא תלות באף גורם חיצוני". 

יתרון אמיתי

גולדשטיין: "פסח מתקרב ואפשר להגיד שפולי אכלה מספיק מרור בשביל להיות היכן שהיא נמצאת היום. מדובר על עבודת פיתוח רבה שהתחרות תצטרך לעבור, אין קיצורי דרך. פולי בשלה לתת את הגמישות הזו לכל ארגון במטרה להטמיע פתרונות וידאו ו UC במקצועיות בלי קשר לגודל או לאופי הפעילות". 

 

תמונה ראשית – Poly

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG