בגרסת רשת מבוססת דנטה – ZyPer4K AV (תמונה: ZeeVee)

 

זי וי (ZeeVee) הכריזה על גרסה חדשה של מפענח האודיו/וידאו שלה ZyPer4K שמציעה משדר דנטה (Dante) מובנה.

לפי החברה ZyPer4K יאפשר למשתמשים לנתב כל מקור אודיו, המשתמש בפריסה של ZyPer4K, אל רשת דנטה וכך בעצם לספק את היכולות הפוטנציאליות שטכנולוגיית הרשת הזו מספקת, כמו זיהוי התקנים אוטומטי, ניתוב בלחיצה אחת וזמן אחזור נמוך במיוחד, וזאת במקביל ליציבות הרשת והאפשרות של התקנים להתחבר באופן אוטומטי לאחר הפעלתם מחדש.

כמו כל ההתקנים שמציעים תמיכה בדנטה, גם המפענח ZyPer4K מנוהל בידי האפליקציה Dante Controller, עם ממשק וירכטואלי המאפשר חיבור התקנים, תזמון, וגם את היכולת לבחור באופן ידני האם לשדר את האות ליעד יחיד או למספר יעדים בו זמנית.

האודיו המופק באמצעות מקודד ZyPer4K ניתן לניתוב ישיר אל מפענח ZyPer4K ובאמצעות המשדר המובנה להשתלב אל תוך הרשת המבוססת על דנטה. בנוסף ZyPer4K מאפשר לבחור בניתוב עצמאי של וידאו ואודיו, כך שהמשתמשים יכולים לבחור לנתב שני סוגי אות, ממקורות שונים, אל אותו מפענח.

"דנטה מציעה פתרון הפצת אודיו שזכה לאימוץ רחב והיצרניות שילבו אותו ביותר מ-1,600 מכשירים. היכולת שלנו לתמוך בדנטה במפענח ה-SDVoE 4K המוביל שלנו, מעשירה ותומכת בעקרון ההדדיות בין מוצרים, שהינו מרכזי בגישה שלנו אל השוק. זהו שילוב שהופך את ZyPer4K לאפשרות אטרקטיבית מאוד עבור חברות שמחפשות את הפתרונות הטובים ביותר עבור רשתות AV ברמה המקצועית", אמר בוב מייקלס, מנכ"ל זי וי.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG