ניגודיות מטורפת שיכולה להגיע עד 20,000,000:1 – מקרן הלייזר הטהור Eclipse (תמונה: Christie)

 

קריסטיי (Christie) הכריזה על מקרן חדש מתוצרתה המיועד לשוק ה-proAV. המקרן, Christie Eclipse שמו, הוא מקרן לייזר טהור שמציע רזולוציית 4K עם תמיכה ב-HDR אמיתי ועם תמיכה בתאורה המבוססת על טכנולוגיית RealLaser הקניינית של החברה.

לפי קריסטיי מדובר במקרן ראשון מסוגו בכך שהוא מסוגל לספק רמת פירוט ועומק צבעים שלא הוצעו עד היום בשוק המקצועי, עם יכולת עיבוד והפקה מחדש של התכנים לפני שהם מוצגים על המסך, בזכות תמיכה ביכולת לשנות את רמות בהירות התצוגה לגבוהות ונמוכות לפי הצורך – מ-2,000 ועד 30,00 לומנס בהתאם לתאורה הסביבתית. כן מציע המקרן ניגודיות דינמית שמגיעה לערך מרבי של 20,000,000:1.

בנוסף תומך Eclipse באפשרות להציג סרטים בקצב מהיר במיוחד של עד 120 פריימים/לשנייה מבלי לגרום לעיוותים בתמונה ומבלי לפגוע בחדות ובבהירות התצוגה.

"Eclipse קובע סטנדרט חדש עבור טכנולוגיית הקרנה ברמת ה-proAV. עם תמיכה ב-HDR אמיתי, 'שחור מותאם לווידאו' זה נחלת העבר. במקום זה מקבלים שחור אמיתי בלי כל שרידי אור, ולכן מוציאים מהתמונה את כך הערבול האופטי הנדרש ברמת השחור במערכים מרובי מקרנים, אפילו בסביבות שמציעות גוון שחור כזה או אחר. זה מאפשר למתכנני ומעצבי תאטראות עם מסכים ענקיים, פלנטריומים ומוקדי בידור, לעצב הנגשת תכנים ברמת פירוט שלא הייתה אפשרית עד היום", אמר לארי פול, דירקטור בקבוצת הטכנולוגיה וההתאמה האישית בחברה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG