חברת אוריקון קיבלה לידיה לאחרונה את הנציגות הבלעדית בישראל של חברת Angekis טכנולוגיות – יצרנית מצלמות לשיחות ועידה. 
חברת ANGEKIS מצלמות PTZ
Angekis הוקמה ע"י 2 מומחים לעיבוד תמונה לצורך פיתוח מצלמת VC איכותית עבור חברת VDO, המפתחת פלטפורמות WEB לשיחות וועידה, וכיום היא מייצרת על בסיס ידע זה מצלמות איכותיות הנותנות מענה למגוון פתרונות. החברה משווקת את מוצריה ברחבי העולם באמצעות מפיצים בארה"ב, בריטניה, פורטוגל, הודו וכאמור כעת גם בישראל באמצעות אוריקון.

גולת הכותרת של Angekis היא מצלמת VC מדגם Saber, מצלמה ממונעת אשר פותחה לפי דרישות חברת VDO למערכות Video Conference מתוצרתה ואשר מיועדת למערכות הקלטה ומערכות VC איכותיות עם מספר רב של משתמשים. דגם זה של החברה זכה בתערוכת ISE 2016 האחרונה באמסטרדם בפרס בקטגוריית מצלמת ה-PTZ החדשה הטובה ביותר.

אוריקון מצלמות ANGEKISמצלמת ה-Saber מפיקה תמונה לא דחוסה באיכות של 1080P עם 60fps עם שתי יציאות HDMI-DVI ויציאת USB3 במקביל, שני מנועים שקטים ומהירים אשר מקנים לה תנועה מהירה ושקטה ברדיוס של 340 מעלות וזום אופטי של 12x עם יכולת מהירה של פוקוס אוטומטי בעת התנועה.

מערכת עיבוד התמונה אשר פותחה בשיתוף עם VDO מאפשרת תמונה חדה ונקיה אפילו בתאורה מאוד נמוכה, מה שמקנה תחושת נוכחות אמיתית בעת קיום שיחות ועידה. זווית הצפיה FOV של המצלמה 72.5 יחד עם יכולת זום אופטי 12x מאפשרים לכידה של חדר ישיבות עם מספר משתתפים גדול. היא נשלטת בפרוטוקולים סטנדרטיים וכמוכן ב-RS232 לתוכנות צד ג' ומתומחרת במחיר אטרקטיבי במיוחד (כרבע ממקבילותיה בשוק) עם מחיר מומלץ לצרכן של 1599$ בלבד.

דגמים נוספים שמציעה החברה הם דגם Blade אשר מפיק תמונה דחוסה בחיבור USB2, זוהי מצלמה ממונעת (PTZ) עם זום אופטי 10X אשר מתאימה למערכות VC איכותיות לחדרים בינוניים וקטנים עם תג מחיר נמוך, איכות תמונה גבוהה ושליטה ב RS232 וכן דגם Curtana – מצלמה ממונעת עם עדשה רחבה מאוד (105 מעלות) וחיבור USB2 להצבה בחדרי ישיבות קטנים לקליטת כל הנוכחים בחדר. החברה גם מציעה אביזרים משלימים לטיפול באודיו עבור מערכות ה- VC, ביניהם מערכות Sound Station האחת עם 3 מיקרופונים ורמקול עם לחצני שליטה מובנים ביחידה והשני עם תוספת הרחבת שני מיקרופונים נוספים לחדרי ישיבות גדולים.

רוני ליטמן, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי בחברת אוריקון: "אני מאמין שמגוון פתרונות ה- VC שיש לחברת Angekis להציע יחד עם איכות התמונה המדהימה ובעלויות של כשליש מהמתחרים, ישנה את שוק ה VC וערכות ההקלטה ויאפשר שיחות איכותיות והקלטה נקיה לקהל יעד אשר משיקולי תקציב וחוסר התפשרות על איכות לא יישמו עד כה פונקציות חשובות אלו בארגון".

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

2 תגובות

  1. רוני היקר,
    מזל טוב על זכיה בנציגות חברת Angekis

    אם זאת, יש לדייק ולומר שחברת Angekis אינה מיצרת מערכות תקשורת וידאו (VC) כפי שנאמר בכתבה, שכן אף אחת ממצלמות החברה אינה כוללת יכולת תקשורת וידאו (Codec) ולכן אינן מסוגלות לבצע שיחות תקשורת וידאו.

    מצלמות החברה נכללות בקטגוריה הנקראת Group Add-On Solutions הכוללת מגוון אמצעים המאפשרים למחשב (נייד או קבוע) לבצע שיחות וידאו בחדר ישיבות (באותה הקטגוריה נמצאים למשל גם מוצרים של Logitech, Vaddio, Biamp, Aver, ClearOne ואחרים)

    בברכה ובהצלחה
    סער ליטמן (אין קשר משפחתי)

    • שלום למר ליטמן היקר, תודה על ההערה החשובה, התוכן נערך שנית לאור הערתך, המשך גלישה נעימה מצוות AVMASTER

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG