חברת ברקאי תפיץ פתרונות TELEVIC

 

חברת ברקאי בני ברוקשטיין בע"מ קיבלה לאחרונה את הנציגות המקומית באופן בלעדי של חברת TELEVIC הבלגית אשר עוסקת בפיתוח, ייצור ואספקה של פתרונות ומערכות לניהול והגברת דיונים וכנסים, מערכות הצבעה ותרגום סימולטני.

נציגות זו מצטרפת למספר מכובד של נציגויות בתחום הAV אשר מיוצגות על ידי חברת ברקאי במשך שנים רבות.

בין לקוחותיה של חברת TELEVIC נמנים הפרלמנט האירופי בבריסל, מטה האו"ם בג'נבה, בית המשפט האירופי לצדק בלוקסמבורג, הנהלת Deutche Bank בפרנקפורט ועוד רבים אחרים.

לאחרונה הותקנה בארץ ע"י חברת ברקאי מערכת באולם הסנאט של אוניברסיטת בו גוריון וכרגע מותקנות עוד מספר מערכות נוספות בפרויקטים אחרים.

שי קדמון, סמנכ"ל הטכנולוגיות של חברת ברקאי השתתף במהלך החודש (אוקטובר 2017) בכנס המפיצים השנתי של חברת TELEVIC אשר התקיים במונטרי שוויץ.

שי קדמון-חברת ברקאי תפיץ פתרונות TELEVIC

שי הוסיף : "הפצת פתרונות  TELEVIC משלימה את סל הפתרונות שלנו לחדרי ישיבות, אולמות מועצה לעיריות, מוסדות ואירגונים ציבוריים, חברות השכרה ותפעול אירועים וכנסים. בחרנו במותג זה בזכות המגוון הרחב של הפתרונות שלו אשר מתוכננים ובנויים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר.

מערכת ראשונה הותקנה בישראל באולם הסנאט של אוניברסיטת באר שבע, מערכות נוספות נמצאות כרגע בשלבי התקנה בעיריית חדרה ובעירית קריית מוצקין ומבוצעות ע"י מפיצים/אינטגרטורים שונים.

לאתר היצרן –  https://www.televic-conference.com/en

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG