StarLeaf הבריטית המייצרת ומשווקת שירותי ועידה בענן השיקה אפליקציה חדשה עם דגש על קולבוריישן

היישום הוצג לראשונה במהלך Infocomm 2017  אשר נערכה בחודש יוני, כאשר השירותים הניתנים באמצעותו כוללים הודעות מידיות בין משתמשים, שיחות ווידאו ואודיו וכן הקמת וועידות מרובות משתתפים בצורה מאובטחת הניתנת להטמעה בארגונים גדולים. הצגת יישום זה מקדמת את StarLeaf צעד נוסף בעולם התקשורת האחודה, שכן יישום זה ניתן לשימוש בכל מכשיר, כלומר – מודל BYOD (Bring Your Own Device) המאפשר לארגונים בכל גודל לשמור על תקשורת חזותית, קולית וכתובה באופן רציף מכל מקום.

"זוהי StarLeaf, ולכן תוכלו לצפות כי היישום החדש יאתגר את הסטאטוס קוו ויציע פשטות שימוש ואינטגרציה ללא תחרות," מסר מארק לוני (Mark Loney), מנכ"ל StarLeaf. "אפשרנו לאנשים לעבור באופן טבעי מתקשורת כתובה (צ'אט) פרטית או קבוצתית לוועידת ווידאו מבלי שהמשתתפים ידאגו לגבי סוג המערכת בה הם משתמשים."

הצהצורך עבור צוותי עבודה לשלוח הודעות כתובות, להתקשר ולהיפגש באופן פשוט וקל אינו חדש לארגונים גדולים, אולם חיבור כלי עבודה שונים עם אותן אפליקציות תקשורת לכדי יישום אחד עלול להיות מסורבל ובמקרים מסוימים נדרש שינוי בצורת העבודה השוטפת של המשתמשים וכן הטמעת הפתרון. ישנם יישומים המרכזים מספר יכולות תקשורת בתוכם (כדוגמת WhatsApp), אולם הם אינם ניתנים לאבטחה או ניהול מצד גורם ה-IT  בארגון ולמעשה מהווים סיכון לאותו ארגון.

אפליקציית starLeaf החדשה פשוטה וקלה לשימוש ובעיקר מאובטחת. כלל השיחות, בין אם מבוססות הודעות, אודיו או ווידאו מאובטחות ומוצפנות ולמעשה מאפשרות לגורם ה- IT בארגון שליטה ושקיפות מלאה לכל המתרחש בתחום הוועידות.

"היישום מבית StarLeaf עונה על כל הדרישות ומקדם את המשתמש מחוויה מסורבלת לזורמת ואינטואיטיבית," אמר רופאם ג'אין (Roopam Jain), מנהל תחום וועידות וקולבוריישן ב-Frost & Sullivan. "היישום מכיל את כלל הרכיבים להפוך לאבן היסוד של סביבת העבודה הדיגיטלית לארגונים גדולים."

היישום יהפוך זמין בספטמבר השנה, ניתן יהיה להתקינו על גבי Windows, מערכות הפעלה תוצרת Apple לרבות Mac ו-iPhone וכן כלל מכשירי Android.

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG