Atmosphere Commercial Interiors המתמחה בחללי עבודה משותפים בחברות וארגונים, בחרה בספקית שירותי ה-AV עבור תכנון משרדיה הראשיים וחלל התצוגה שלה

כל חברה רוצה להוות דוגמה עבור הלקוחות שלה, אבל כאשר מדובר בחברה שמתמחה בחללי עבודה ופינות ישיבה משותפות, תאים משרדיים מודרניים  חדרי ישיבות גדולים וכיתות לימוד, מדובר במשימה לא פשוטה.

לפיכך, המטרה של אטמוספיר הייתה כפולה : לא מדובר רק במרכז הניהול החשוב ביותר שלה, אלא גם בחדר תצוגה מרכזי עבור הלקוחות שלה, כזה אשר יוכל להעביר את תרבות העבודה הייחודית שלה ולשכנע שמדובר בפתרון ייחודי עם גישה לא שגרתית.

על מנת להפיק משיתוף הפעולה הזה את המיטב, העובדים באטמוספיר נדרשו לחשוב לא רק כיצד החברה מיישמת את היעדים שלה כיום, אלא גם כיצד תעשה זאת בעתיד. אתגר נוסף ומרכזי התבטא בצורך לבצע כל זאת מבלי לפגוע בשגרת העבודה היום יומית של עובדי החברה.

לשם הצלחת הפרויקט, היה צורך לתכנן כיצד כל אלמנט יוכל לשמש גם מעבר לפונקציות המסורתיות שלו. לדוגמה, מסכי התצוגה על הקירות יכולים לשמש לא רק לשילוט דיגיטאלי או הרצאות, אלא גם כלוח בקרה עליו מוצגים החללים התפוסים והפנויים. הפתרון של קרסטרון בו השתמשה AVI-SPL מאפשרת לכל מי שנכנס לאחד מן החדרים לסמן כי החדר נמצא בשימוש באופן אוטומטי ברגע שהוא מחבר את הציוד האישי שלו.

פתרון אחר לניצול טוב יותר של האקוסטיקה בחללים פתוחים מבית Intellimix מאפשר להתקין מיקרופונים אלחוטיים בתקרת חדרי הישיבות. המיקרופונים מתחברים למחשבים האישיים לצורך העברת שיחות IP דרך הרשת בפרוטוקול המתאים ואף מזהים את מי שמדבר באותו הרגע על סמך המיקום שלו בחדר.

לאחר סיום הפרויקט הוא הוגדר כמוצלח הן מבחינת התוצאה הסופית והן מבחינת שיתוף הפעולה בין החברות, כאשר גם הלקוחות של אטמוספיר וגם העובדים סיפקו משוב חיובי.

 

Photo Credit – Brandon Stengel – www.farmkidstudios.com

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG