חידושים בתחום ה-AV הם דבר מבורך ובתחום האודיו בפרט, החידוש מבית Dynaudio בא להראות כי רמקולים יכולים לא רק להישמע טוב, אלא גם לא להיראות ובכך למעשה להיראות מעולה

תמונה - dynaudio

Dynaudio הדנית פיתחה רמקולים תקרתיים וקיריים בעלי פרופיל ונראות אפסיים והיא משיקה אותם לראשונה באנגליה באמצעות שותפים המתמחים בהתקנות מיוחדות. סדרת הרמקולים מגיעה בגרסאות 6.5 אינץ' ו-8 אינץ' ולהן זווית של 18 מעלות כאשר ניתן לסובב אותן להתאמה לכיוון אליו רוצים להשמיע אודיו בצורה מדויקת.

את הרמקולים ניתן להתקין באמצעות מתקנים מיוחדים אותם מייצרת Dynaudio גם כן, הייחוד באותם מתקנים הוא בשמירה על המשטחים בהם יותקנו הרמקולים – תקרתיים או קיריים. 

הדרישה להתקנות אסתטיות של רמקולים אשר הייתה בעבר נחלת התחום הביתי, גוברת מאוד בתחום המקצועי, אם בעבר דרישה אדריכלית להתקנה אסתטית הייתה מחייבת שימוש בפתרונות ביתיים, אנו יכולים לראות היצע גדל ואיכותי בתחום המקצועי המאפשר מענה מקצועי וגם אסתטי. משמעות רמקול חבוי בסביבה מקצועית הוא היכולת לקבל חלל משרדי נקי יותר עם דגש על עיצוב עם שמירה על פונקציונאליות וזו נקודה חשובה בעידן החללים הפתוחים, בהם נדרש גם וגם.

בצד ההנדסי של הרמקולים נמצא מנגנון דומה לרמקולים הוותיקים, והוא כולל טוויטרי Isoft-dome, קונוסים מתרכובת בלבדית ל-Dynaudio בשם MSP-Magnesium Silicate Polymer וקוטר רחב מאלומיניום. 

הרמקולים בסדרה: S4-LCR65W, SC-LCRMT, S4-DVC65, S4-C80, S4-C65, S4-W80, S4-W65

טכני:

רמקול 2 Way

טוויטר מובנה בקוטר אינץ'

8 אוהם

 
Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG