מתכוונים לבקר בבריטניה בקרוב? כדאי שתפנו זמן לתערוכה שנוצרה בידי האמן מארק פל, וכוללת לא רק מיצג אודיו וידאו מרהיב, שלא נראה ונשמע כדוגמתו. שיתוף הפעולה עם אולם ההופעות המרשים ביופיו Sage Gateshead היווה הזדמנות ליצור תערוכה עם חווית סאונד עוטפת וחד פעמית. מהי הטכנולוגיה שעומדת מאחורי החוויה? 

40 רמקולים בזווית הנכונה

תערוכת מוזיקה במרחב מאתגר מבחינה אקוסטית דורשת התייחסות מקיפה לכיסוי "הסאונד" בכל נקודה בחלל. על מנת להשיג זאת, חברת Nitelite מתקינה 40 רמקולים בזוויות מותאמות, שמבוססים על אחד מהפיתוחים המעניינים ביותר של: RCF’s active HDL6-A line ההתקנה אורכת כ 3 ימים, ושמה דגש על הזווית הנכונה, שתצליח להתגבר על התקרה המשופעת מזכוכית, ולא פחות חשוב, תשמור על רמה אסתטית גבוהה. 

"הופתעתי לחלוטין מהרמה האסתטית הגבוהה של ההתקנה, איכשהו Nitelite  הצליחו להסתיר את הכבלים הרבים, והרמקולים התמזגו לחלוטין במרחב. רמת הסאונד שנוצרה פשוט מדהימה, כל צליל מצליח לשתף פעולה עם האחר ולמרות הפרטים הרבים מאחורי המוזיקה, הוא נשמע באופן צלול וחד" מציין מארק פל יוצר המיצג. 

על מנת להשתלב בפרויקט, חברת Nitelite שולחת לאמן המוזיקה רמקול לדוגמא, ולאחר כ 15 דקות הוא מבין, שזה בדיוק האמצעי שהוא צריך כדי למקסם את חווית הסאונד בתערוכה שלו. 

תערוכת הצפון

תערוכת הצפון של מארק פל כוללת כ 60 קטעי מוסיקה מקוריים המבוססים על רחשים סביבתיים מרחבי צפון לונדון, ומתכתבים עם הפרשנויות של אמני המוזיקה ששיתפו פעולה ביצירתה. במשך כשנה נאספו צלילים רבים מרחבי הסביבה ועובדו לקטעי מוזיקה עשירים בסגנונות קלאסיים, פולק ואינדי. הקטעים הקוליים המושמעים בתערוכה מבוססים על עיבוד בלבד ללא אפקטים ומניפולציות קוליות, ונשמעים הרבה יותר טוב בזכות מערכת אודיו מוצלחת. 

תערוכת  Great Exhibition of the North 2018 כבר נערכת באולם ההופעות Sage Gateshead באנגליה, ותימשך עד ה 9 לספטמבר 2018. 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG