משרד הפטנטים וסימן רשום בארצות הברית אישר תקפות פטנט ה-Beamforming של חברת קלירוואן

פתרונות ClearOne (תמונה - אתר ClearOne)

בחודש מרץ בשנה שעברה עדכנו כאן לראשונה כי בקשת קלירוואן להוספת פטנט לתביעה נגד Shure אושרה וכעת נראה כי קלירוואן השיגה הישג משמעותי בתביעת הפטנטים שלה נגד חברת Shure. ב-25 לינואר התקבלה החלטה סופית המאשרת את הפטנטים האמורים המכסים את כל האספקטים החידושיים בטכנולוגית מיקרופוני Beamforming מבית קלירוואן.

מנכלי"ת ויו"ר קלירוואן, זי האקימוגלו (Zee Hakimoglu) צוטטה לאחר הודעת הפסיקה: "חברת Shure היכתה בכל חוזקה בניסיון להפר את תקפות פטנט ה-Beamforming Microphone Array-BMA שלנו, מספר 553 – ונכשלה. הפסיקה היום מאשרת את מיקומה של קלירוואן כמובילה חדשנית בטכנולוגית BMA וכן את כוחם וחשיבותם של החידושים מוגני הפטנטים מבית קלירוואן בתחום זה."

טכנולוגיות קלירוואן מוגנות באמצעות לא פחות מתריסר פטנטים רשומים ועוד מספר פטנטים יישומיים הממתינים לאישור. בבית המשפט המחוזי המשרת את המחוז הצפוני של מדינת אילינוי, קלירוואן טענה כי חברת Shure מפרה פטנט שמספרו 9,813,806 הרשום בארה"ב ונוגע לאינטגרציית טכנולוגיות BMA לאריחי תקרה.

האקימוגלו הסבירה: "חברת Shure חמקה בקושי מצו מניעה בבית משפט פדרלי בשנה שעברה, בנוגע להפרת פטנט מספר 186 בעקבות שאלה על תקפות הפטנט בשלב מוקדם של הדיונים. אולם כעת, חבר של שלושה שופטי PTAB-Patent Trial and Appeal Board – משפטני פטנטים וחבר ערעורים חיזק את תקפות פטנט 553 המקיף יותר כנגד הערעור אותו הגישה Shure בבית המשפט."

הפטנט עצמו מכסה מגוון יישומים בתחום ה-Beamforming Array ומכאן ככל הנראה, לא רק Shure על הכוונת של קלירוואן, אלא גם יצרנים אחרים בתחום, והעיתוי – שבוע לפני תחילת ISE 2019 עלול לשרת את קלירוואן בצורה יוצאת מן הכלל.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG