נציגות Canon באירופה וארה"ב הכריזה לאחרונה על מקרן לייזר חדש מתוצרתה: ה –XEED 4K600STZ ובשמו המלא: REALiS 4K600STZ Pro AV Laser LCOS Projector.

ככל מקרני הלייזר אשר נחשפנו אליהם לאחרונה, מדובר בטכנולוגית הארה אשר מסוגלת לייצר שעות הקרנה ארוכות במיוחד כאשר Canon מתחייבים על 40 אלף שעות הקרנה במצב הקרנה חסכוני ןלמעשה מכפילים בכך את אורך חיי הנורה הממוצע בתחום מקרני הלייזר.

יכולות המקרן כוללות רזולוציית 4K טבעית  (4096 על 2400), כלומר הוא מסוגל לקבל ולשדר "פיקסל לפיקסל" רזולוציות 4K ובכך נמנע אובדן מידע ברזולוציה המשודרת באמצעותו. עוצמת ההארה של המקרן היא 6000 אנסי לומנס עם ניגודיות של 1:4000.

למקרן מגוון כניסות הכוללות חיבורי DVI, HDMI 2.0, USB וניתן לשלוט בו באמצעות חיבור רשת סטנדרטי או אלחוטי. כמו כן מוטמעת במקרן טכנולוגיית Crestron Connected המאפשרת שליטה באמצעות בקרי Crestron.

דגם זה מאפשר יכולות הקרנה על גבי משטחים מעוקלים או כיפתיים ללא אובדן מיקוד (focus) של התמונה המשודרת עם שמירה על חדות תמונה, זאת למרות המרחקים השונים על גבי המשטח עליו מתבצעת ההקרנה, כך לדברי Canon. המקרן מסוגל להקרין תמונה מלאה בגודל 120 אינץ' ממרחק 2.7 מטרים בזכות עדשת ה-1.3 בה הוא מצויד.

אנדריאס הרנבוק (Andreas Herrnböck), מנהל פיתוח תחום מקרנים ותקשורת חזותית באירופה אמר: "השקת המקרן החדש מדגם XEED 4K600STZ מסמלת אבן דרך נוספת במערך יכולות Canon בקטגורית ה-4K. הקומפקטיות שלו ומשקלו הקל (הערת עורך: 26 ק"ג בלבד), בשילוב עוצמת הארה של 6000 אנסי לומנס הופכים אותו לפתרון המושלם עבור מגוון צורות התקנה. יכולות המקרן מכסות הכול: החל מסביבות הדמיה המחייבות קצב ריענון תמונה מהיר ותמונה חלקה, ועד להתקנות במוזיאונים המצריכות עיצוב קומפקטי ורזולוציה חדה ליצירת חוויה עוצמתית. עם השקת ה-XEED 4K600STZ נמשיך לדחוף קדימה ולהציע יכולות נוספות בהתאם לדרישותיהם המגוונות של הצרכנים". 

המקרן עצמו צפוי לצאת באפריל 2017 ומחיר המחירון שלו עומד על כ-78 אלף דולר.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG