ארגון Infocomm International הבינ"ל, אשר מוביל את תחום ה-AV המקצועי ברמת התקנים, ההסמכות המקצועיות (CTS), מגמות וניתוח של השוק, כנסים ואירועים ועוד הודיע על הקמת מרכזי הדרכות ובחינות להסמכות CTS בתערוכת ISE 2017 בהולנד. לשם כך הורחב שטח התערוכה והוא יכיל כיתות לימוד וכיתות בחינה. שיעורי ההכנה לבחינת ה-CTS ייערכו בהובלתו של מר מרכוס ירבורו (Marcus Yarborough) מ-Infocomm, הם ייארכו כיומיים וחצי ויכללו בחינות לדוגמא כאשר הבחינות עצמן תיערכנה בין התאריכים 9 – 10 לפברואר. מומלץ להירשם מראש כאן.

הסמכות CTS אינפוקום

תערוכת ISE2017 ובשמה המלא: Integrated Systems Europe אשר תיערך בין התאריכים 7 – 10 בפברואר באמסטרדם, היא מהתערוכות הגדולות בעולם לתחום ה-AV המקצועי (ראו כאן). התערוכה נערכת בחסות ארגון Infocomm International ו-CEDIA.

הסמכות  ה-CTS או בשמן המלא Certified Technology Expert הן תעודות מקצועיות הניתנות על ידי הארגון ומהוות הכרה רשמית בידע ובהיכרות של בעל המקצוע עם תחום ה-AV כאשר הבחינות וההדרכות נערכות לרוב במרכזים ייעודיים או באופן אינטרנטי במרכזי בחינות. תכנית ההכשרה CTS כוללת מגוון קורסים למתחילים ומתקדמים, היא פועלת כ-30 שנה עם מעל ל-10,000 מוסמכים מרחבי העולם.

"תעודות ה-CTS הן סמל מקצועיות עולמי בתחום ה-AV", כך לדבריו של אדריאן ניק (Adrienne Knick), מנהל תחום הסמכות ב-Infocomm International. הוא הוסיף: "תפקידנו ב-Infocomm הוא להעלות את הרמה המקצועית של העוסקים באמצעות הכשרות ולימודים. אנו נרגשים בנוגע לתכנית לימוד ה-CTS אותה נביא ל-ISE 2017".

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

תגובה אחת

  1. Pingback: מבקרים ב-ISE? אתם חייבים להגיע לעמדה של AVIXA - מגזין המולטימדיה והאודיו וידאו AVmaster

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG