חברת Crestron הודיעה לאחרונה כי מסכי ה-TSW החדשים שלה (הדגמים: TSW-560, TSW-760 וה-TSW-1060) זמינים כעת לרכישה ברחבי העולם. בקרסטרון אומרים כי הדור החדש של מסכי ה-TSW מספק ביצועים גבוהים של עד פי עשרה מהמסכים הקודמים וכי הוא מתאים לשלל אפליקציות מתקדמות. בנוסף אמרו כי הסדרה החדשה שומרת על כל המאפיינים הפופולריים הנמצאים בסדרת ה-TSW תוך שיפורים משמעותיים, והחדשות הטובות: מחירי המסכים הינם בטווח מחירים זהה או אף נמוך מאלו של סדרת ה-TSW-x52 הקודמת.

שיפורים משמעותיים ביכולות העיבוד, האבטחה וממשק המשתמש
סדרת המסכים החדשה כוללת מעבד מהיר המספק ביצועים ומהירות תגובה משופרים כאשר גלילת התפריטים והמעבר בין עמודים מתבצעים היום באופן חלק ומהיר מאי פעם. ה-TSW החדישים תומכים בכל פרוטוקלי האבטחה הדרושים לסביבת Enterprise, ובהם בין היתר 802.1x, TLS, FIPS-140-2, SSH, SFTP ואחרים. מסגרת המסך גם היא כוללת כפתורים בעלי תאורה אחורית המאפשרים להאיר את הכפתורים בחדר חשוך או לכבותם במידה והם אינם נדרשים. תאורת המסך והכפתורים, כמו בטלפונים ניידים פופולריים, מתאימה את עצמה לעוצמת התאורה הטבעית בחלל.

ביקון PinPoint מובנה
המסכים כוללים ביקון PinPoint מובנה המאפשר הפעלה על בסיס מיקום והצגה מיידית בעזרת AirMedia כך שניתן להיכנס לחדר עם הטלפון הנייד או הטאבלט, ושם להפעילו או להציגו ישירות באופן אלחוטי. כל מסכי ה-TSW כוללים כעת גם אמצעי התקנה מיוחד המאפשר נעילת המסך והגנה מפני גניבה.

אופציה למסכים מאובטחים
דגמי ה-TSW החדשים כוללים מצלמה קדמית ומיקרופון לטובת אפליקציות אינטרקום בין חדרים שונים בבית או בבניין. עבור אפליקציות בטחוניות ואחרות, ניתן להזמין את המסכים ללא מיקרופון ומצלמה לאבטחה מקסימאלית.

אינטגרציה מלאה עם Sonos
רק סדרת המסכים החדשה מאפשרת הרצה של אפליקציית Sonos ישירות ממסך המגע זאת כחלק ממערכת הפצת אודיו כוללת לכל הבית. לדברי קרסטרון זו רק ההתחלה: מסכי ה-TSW החדשים תוכננו כך שיתמכו בעוד אפליקציות מתקדמות נוספות בעתיד.

צפו בהדגמה של המסכים

בקרסטרון מספרים כי החברה השקיעה מחשבה ומאמצים נוספים על מנת לוודא שאין כל שינוי אשר עשוי לפגוע בחווית ההתקנה והשימוש. העיצוב הנקי והצבעים נותרו כפי שהיו, וכמו כן התמיכה ב-PoE, ואפשרויות ההתקנה הפשוטות. כמו כן, כפי שצויין לעיל, גם המחירים נותרו זהים.

עומר ברוקשטיין, מנהל טכני ופיתוח עסקי ב-Crestron ישראל אמר ל-AVMaster:
"המסכים החדשים, אשר הצגנו לראשונה לפני כשבועיים, מציבים סטנדרט חדש של ביצועים לכל צורך – במשרד, או בבית. הם מהירים פי עשרה מדור המסכים הקודמים, וכוללים יכולות רבות ומתקדמות חדשות, בהן אופציה למצלמה ומיקרופון לטובת שיחות אינטרקום, וביקון PinPoint מובנה אשר מאפשר הפעלה מבוססת מיקום בעזרת הטלפון הסלולארי. בשנים האחרונות מכירת מסכי המגע נמצאת בעליה מתמדת, ואין לי ספק שעם הסדרה החדשה נראה את המגמה הזו רק הולכת ומתחזקת."

Share.

תגובה אחת

  1. Pingback: עוד מסדרת ה-Avia של Crestron: הכירו את יחידות ה-DSP-1282 ו-DSP-1283 החדשות - פורטל האודיו וידאו AVmaster

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG