הפתרון האולטימטיבי עבור משרדים וכיתות היברידיות: חברת Logitech מציגה את ה- Logitech Scribe-  מצלמה מתקדמת ההופכת כל לוח לחכם – לעבודה משותפת מכל מקום

"פתרון ה- Scribe הוא הרחבה טבעית ומתבקשת של מגוון הפתרונות בהם אנו מתמחים", אומר איתי שוויפל, מנהל פעילות Logitech ישראל, "החזון של Logitech הוא ליצור כלים פשוטים לשימוש, ההופכים אינטראקציות בעולם הדיגיטלי לקלות יותר, טבעיות יותר ופרודוקטיביות הרבה יותר".

חברת Logitech, מובילה עולמית בפיתוח ויצור פתרונות מתקדמים לסביבת העבודה בעידן הדיגיטלי, משיקה את ה Logitech Scribe מצלמה מתקדמת עם טכנולוגיית בינה מלאכותית ההופכת כל לוח עבודה (whiteboard) לחכם ומאפשרת עבודה משותפת ויצירת חווית פגישה ולימוד פרודוקטיבית ונגישה לכל המשתתפים, ללא תלות במיקומם הפיזי. מצלמת ה- Logitech Scribe מאפשרת למשתמשים יכולת לשתף תוכן בוידיאו, ישירות מלוח העבודה בחדר באיכות ובבירור מרביים, כך שכל המשתתפים ירגישו שהם נמצאים באותו המקום, הודות לטכנולוגיית AI מתקדמת, תאימות מלאה לעבודה עם פתרונות שיחות הועידה הפופולאריים, דוגמת Microsoft Teams, Zoom ועיצוב אלגנטי המשתלב באופן מושלם בכל כיתת לימוד או משרד, לאחר התקנה קלה ומהירה.

 
איתי שוויפל (תמונה - אור גליקמן)

החל מחדרי ישיבות ועד כיתות לימוד

ה Logitech Scribe מגיעה אלינו בתקופה בה הצורך של ארגונים, מכל הסוגים ובכל הגדלים, בחדרים היברידיים הולך וגדל. ה- Logitech Scribe  הופכת תהליכים משותפים כמו למידה, ישיבות צוות וסיעור מוחות, לשוויוניים ונגישים עבור כל המשתתפים, בצורה קלה ופשוטה לשימוש, מבלי להתפשר על פרודוקטיביות מקסימלית ואף להגדיל אותה.

הודות לטכנולוגיית הבינה המלאכותית המתקדמת המשולבת ב- Logitech Scribe, היא מעניקה למשתמשים את היכולת להציג כל תוכן שיבחרו בזמן אמת, ללא עיכובים, כך שכלל המשתתפים יוכלו לצפות בתוכן ללא הפרעות, בצבעים חדים, תמונה ברורה ועם אפשרויות להתאמה אישית של התצוגה. בנוסף, המצלמה מזהה אוטומטית תוכן שאינו דיגיטלי, דוגמת פתקיות Post-It למשל.

 
תמונה - יח"צ
תמונה - יחצ

"עבדנו מסביב לשעון על מנת לספק מענה לצורך של משתמשים באינטגרציה בין תוכן דיגיטלי ותוכן שאינו דיגיטלי בעת קיום ישיבות או לימוד משותף" אומר סקוט ווארטון, סגן נשיא ומנכ"ל Logitech. "ה- Logitech Scribe מצליחה להשתמש ביתרון של מה שאנשים כבר יודעים לעשות: לקחת טוש ולכתוב או לצייר על גבי לוח, ולהביא את התוכן הזה לעולן הדיגיטלי באופן שיתופי, באיכות גבוהה ותוך חווית שימוש בלתי מתפשרת", הוסיף.

ה – Logitech Scribe יהיה זמין בישראל במהלך החודשיים הקרובים

תמונה - יח"צ
Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG