חברת Synology, מובילה עולמית בפיתוח פתרונות NAS, מציגה את ה- DiskStation Manager (DSM) 6.2.2, פתרון מתקדם לניהול נתונים, המציע סדרה של תכונות חדשות, אשר מייעלות את ניהול המידע מצד המשתמשים ומשפרות את ביצועי המערכת

צילום - Synology

"פתרון ה- DiskStation Manager 6.2.2 הוא פתרון אמין במיוחד לתשתיות IT בארגונים והוא מציע למנהלי ה- IT שליטה טובה יותר על כלל המערכות, תוך גמישות מרבית ובכל סביבות העבודה" אומר יואיט לי, מנהל תחום מוצרים ב- Synology.
גיא אבן חן, מנהל החטיבה העסקית בחברת בנדא, הנציגה הרשמית של Synology בישראל הוסיף: "מנהלי IT מחפשים תמיד פתרונות שיאפשרו להם ניהול קל ונוח של נתונים, אשר יובילו את הארגון לתוצאות עסקיות טובות יותר. ה- DSM של Synology הוא בהחלט פתרון כזה ועוד הרבה יותר".

בתוך מגוון היישומים העשיר שמציעה פתרון ה- DiskStation Manager 6.2.2 ניתן למצוא יישומים ליעילות מוגברת של סביבת העבודה, הן עבור אנשי ה- IT והן עבור משתמשי הקצה, ביניהם: אופטימיזציה של המערכת, עדכונים חכמים הניתנים להתאמה אישית, מגוון אפשרויות גיבוי, אחסון, ניהול קבצים, סנכרון ועוד, ליצירת סביבת עבודה יציבה, בטוחה ומנוהלת באופן מיטבי. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG