בשקט בשקט , חברת סילורה מטמיעה את מטריצת ה-KVM הוירטואלית שלה ברחבי הארץ ובאירופה 

אביב קשת סילורה

אביב קשת, מנהל מכירות ישראל בסילורה (צילום - פרטי)

בעוד שאלפי פורטים של המערכת כבר מותקנים בארץ, חברת סילורה לא נחה על זרי הדפנה ומפתחת באופן מתמיד ונמרץ את יכולות המערכת. למי שלא מכיר, חברת SILORA R&D היא חברה ישראלית השייכת לקיבוץ כפר מסריק. משנת 2003 סילורה מפתחת ומייצרת מוצרי אודיו וידאו למגוון רחב של מותגים יוקרתיים בעולם – חלקם אף משווקים בארץ. בנוסף, סילורה המשווקת הבלעדית של המותגים GEFEN ו-TVONE .

אביב קשת, מנהל מכירות ישראל בסילורה התראיין למערכת אי וי מאסטר על מנת לספר בהרחבה  על פתרון ה KVM: "מדובר על פתרון מבוסס חומרה אשר מעליה מוטמעת תוכנה חכמה ופשוטה לתפעול. לכל מקור מחובר דוחס ולכל מסך מחובר פורס שניהם מבוססים KVM . מערכת הניהול יודעת לשייך מקורות למסכים במיטרוץ מלא ע"י חיבור כל היחידות לאותו סוויץ'."

 

אז מה בעצם יתרונות המערכת לעומת מטריצה רגילה ?

קשת: "אם נתחיל בבסיס, אחד היתרונות הראשונים והבולטים הוא שאין חובת סימטריות ואין מגבלת פורטים; כמות המקורות יכולה להיות גבוהה מכמות עמדות העבודה או ההפך וניתן גם להוסיף פורטים במשך הזמן ללא צורך ברכישת מטריצה גדולה יותר. יתרון בולט נוסף הוא שתצורת המערכת שלנו פותרת גם הרחקת עמדות העבודה להבדיל ממטריצה 'קופסתית' הדורשת עבודה עם מרחיקים.

קיימים גם יתרונות לטווח ארוך – אם בשעת תקלה במטריצה רגילה לא מתאפשרת עבודה עם המערכת, במערכות של סילורה אם פורט אחד תקול הוא משפיע רק על אזור העבודה שלו, מה שמאפשר המשכיות בעבודה והחלפת יחידה מקומית." 

אלו יכולות נוספות המערכת יודעת להציע ?

קשת: "מבחינת חומרה אנו יודעים לספק היום יחידות התומכות עד4K30 4:4:4  ,  יחידות הכוללות יציאה מקומית ,יחידות POE , הרחקה על ידי כבלי נחושת או אופטיקה לבחירה, מדפים לסידור יחידות בארון תקשורת עם ספק משולב ועוד פתרונות לנוחיות מירבית ללקוח הסופי. 

בתחום התוכנה האפשרויות רחבות הרבה יותר וכוללות יצירת מיפוי של האזור הממוטרץ בחלוקה לעמדות עבודה, מסכים מפוזרים וקירות מסכים (כפי שניתן לראות בתמונה). חלוקת הרשאות במספר רמות,חלוקה לקבוצות לנוחיות מיטרוץ מירבית כאשר מספר הפורטים הוא רב, יצירת פריסטים, זמן מיטרוץ מהיר מאוד , LOW LATENCY, ניטור נתונים מהסוויץ' ,מיטרוץ אודיו ועוד הפתעות."

תפתיע אותנו במשהו אחד מעניין

קשת: " אני יכול לספר על היכולת ליצירת קיר ווידאו שתצא בגרסה הקרובה ממש בקרוב. המשמעות היא שניתן יהיה לחבר 4 פורסים (או יותר) להצגת מקור אחד ע"י מערכת הניהול בלבד וללא צורך במעבד גרפי נוסף . ניתן לבצע עד 8 קירות וידאו בו זמנית על קיר מסכים אחד כאשר קיר הוידאו הגדול ביותר שניתן ליצור הוא 5X5. חשוב לשמור על יחס 16:9 ולכן התצורה תמיד תהיה רבועית (2×2/3×3 וכן הלאה )" (ראה תמונה)

לאילו לקוחות מיועד הפתרון ?

קשת: "בראש ובראשונה המערכת נוצרה לשליטה על כמות מקורות רבים ומרוחקים ולכן מוטמעת בחדרי בקרה רבים ברשויות בטחוניות (צבא,משטרה וכבאות), רשויות מקומיות וכל מקום שקיים בו מרכז בקרה כלשהו. לאור פיתוחים נוספים שביצענו, המערכת מסוגלת לתת מענה גם לאודיטוריומים, כיתות לימוד, משרדים גדולים עם מחלקות רבות לשליטה ובקרה על ציודים ממוחשבים לפתרון תקלות ועוד כל פתרון יצירתי שתוכל להעלות על דעתך לאחר הבנת יכולות המערכת. חשוב לציין שהמערכת מאוד אטרקטיבית ביחס של תמורה למחיר". 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG