בעוצמה של VESTEL נתקלתי לראשונה ב-2019, מודה ומתוודה – הופתעתי מהיקף הפעילות שיש ליצרנית הזו. הכרתי את השם, אולם ב-ISE2019 נחשפתי לתצוגת יכולת מרשימה ביותר ומשיחות שערכתי עם לקוחות, הבנתי שמדובר בחברה בעלת יכולות אדירות. כשהזדמן לי לראיין את נציג החברה קפצתי על ההזדמנות ואירחתי בסלון הדיגיטלי שלנו את בוראק אוזדמיר מחברת VESTEL.

נעים מאד - הסיפור של VESTEL

וסטל ותיקה בתחום המסכים. כמה ותיקה? 37 שנים מאז שהוקמה במערב טורקיה בעיר מניסה. מאז מייצרת וסטל מוצרים לתחום האלקטרוניקה הביתית ועד לתעשיית הרכבים (סוללות לרכבים חשמליים) מסוללות ביתיות ועד לתאורת LED. כל הפעילות הזו מתרחשת במפעל אחד ענק בגודל 1.3 מיליון מ"ר המייצר לא פחות מ-40 מיליון מוצרים כל שנה. לוסטל 13 משרדים ברחבי העולם עם 19 אלף עובדים ומוצריה משווקים ב-157 מדינות בעולם. 

לוסטל חטיבה בתחום המסכים הנקראת Vestel Visual Solutions אשר מתכננת ומייצרת פתרונות לתחום השילוט הדיגיטלי, מסכים אינטראקטיביים, קירות מסכים ומסכים מלונאיים אשר מתחרים במותגים המוכרים ביותר בעולם בסגמנט זה, כשלכל תחום מסכים קו מוצרים מלא.

הפעילות בתחום ה-AV המקצועי

בוראק תיאר את פעילות החברה בתחום הקמעונאי, המסעדות, החינוכי ותחום האירוח לצד תחבורה ומרחבים ציבוריים. הוא הוסיף כי עבור כל אחד מהם קיימים פתרונות ומסכים שונים ליישומים מגוונים. וסטל מתמקדת בעיקר בתחום החומרה אולם יש לה גם מו"פ ייעודי לתחום התוכנה והוא מתמקד בבקשות לקוחות ויישומן בפרויקטים שונים וייחודיים. תחום השילוט הדיגיטלי מכסה גדלי מסך החל מ-32 ועד ל-98 אינץ', ואילו תחום החינוך מכיל פתרונות כדוגמת מסכי מגע הכוללים תוכנה ייעודית אשר נועדו לתת יחד פתרון לשיטת הלימוד החדשה המתגבשת.

תמונה - AVM

המיקום כיתרון אסטרטגי

כששאלתי את בוראק מהם היתרונות בעבודה עם וסטל, הוא ענה בלי לחשוב: מיקום ולוגיסטיקה. מיקום המפעלים של וסטל מאפשר לה להמשיך לעבוד ולשנע את המוצרים שלה בעלות נמוכה יחסית באמצעי תובלה ספציפיים. בזמן המגפה היא הושפעה באופן נמוך יחסית והמשיכה לייצר ולספק מסכים ושאר מוצרים ללקוחות בלוחות הזמנים המתוכננים. 

בימים כתיקונם, היתרון הלוגיסטי בא לידי ביטוי בזמני אספקה מהירים ובעלויות שילוח נמוכות, שוב – תודות למיקום. בוראק מוסיף כי בסקר שנערך בקרב לקוחותיה של וסטל נמצאה שביעות רצון גבוהה מזמני האספקה ומאמינות המוצרים. אלו הן נקודות החוזק והסיבות בזכותן ממשיכה וסטל בפעילותה בכל הכוח. וזה עוד לפני שדיברנו על מחיריהם של המסכים עצמם שנותנים פייט אמיתי לכל צורך. 

 
תמונה - AVM

הכרזות וחידושים

ניצלתי את הראיון להתעדכן על החידושים האחרונים וגם כאן בוראק הגיע מוכן: סדרת ה-Q לשילוט דיגיטלי עליה נרחיב בנפרד – הושקה לאחרונה, אליה תתווסף סדרת ה-Prime לקראת סוף השנה. סדרת מסכים בעלי רזולוצית K4 התומכת ב-HDR ומריצה Android 9.0 כמערכת הפעלה, לרבות quick launcher מובנה ומערכת לניהול חשבונות – אלו ממוקדים לתחום החינוך והמגזר העסקי. 

בוראק דיבר על השותפות עם 'יניר מערכות' המפיצה את פתרונות וסטל בישראל והזמין את הלקוחות והמתעניינים ליצור קשר ולהגיע לחדרי התצוגה שב'יניר מערכות' ולהתנסות בעצמם עם שלל הפתרונות שיש לוסטל להציע.

 
עידן וקסמן, יניר מערכות (תמונה - AVM)

עידן וקסמן מיניר מערכות מוסיף כי "שיתוף הפעולה עם קונצרן VESTEL מינף את יניר מערכות למקומות חדשים והוסיף לנו מגוון פתרונות ואפשרויות המעניקים מענה רחב ובעל יתרון משמעותי לאינטרגטורים וללקוחותיהם. המענה המהיר, האיכות והזמינות של VESTEL מסייעים למיצוב של יניר מערכות כשחקנית משמעותית בתחום מסכי התצוגה המקצועיים.

"תחום מסכי המגע של VESTEL בעלייה מתמדת ואנו רואים את כניסת המותג לפרויקטים גדולים בישראל כמסלול ישיר לדרך המשותפת עם יניר מערכות".

אנחנו ב AVMASTER נמשיך לעדכן על ההכרזות של היצרנית הצומחת.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG