כמויות התוכן שמופקות בכל יום הן על גבול הדמיון. אנחנו מצלמים, כותבים, מגיבים, מקליטים בלי לחשוב בכלל על מקום האחסון הנדרש. הכל זמין ופשוט אולם לאותם יצרני תוכן פרטיים "כבדים", כמו לארגונים, יש צורך לנהל את האחסון אחרת קיים החשש שכרטיסי הזיכרון התמלאו בדיוק כש… 

אף אחד, כולל נציגי בנדא מגנטיק, לא טוען שפתרונות הענן אינם מוצלחים. ההיפך. ויחד עם זאת הם אינם מתאימים לכל אחת ואחד וכמובן לא לכל ארגון משיקולים שונים; זמינות, נקודת איזון כלכלית, סוג פעילות, גיבוי ועוד. 

אילייה שצרמן, מנהל המותג סינולוג'י בבנדא מגנטיק, מספר על פתרון ה NAS של סינולוג'י אשר נותן מענה למגוון מימושים אשר נתמכים בצורה טובה יותר מפתרונות הענן לדבריו. 

אי אפשר שלא לחשוב על מה שעובר בראש לקוראים שלנו. הרי שירותי הענן הם הדבר שנתפש היום כבטוח ביותר. ובכל זאת אנחנו שומעים על מקרים של דליפה מאסיבית. מדובר על משחק אינסופי של חתול ועכבר כשספקי הענן מקדימות את אותם האקרים אשר עושים את מרב המאמצים לפרוץ למאגרי המידע העצומים. 
בינתיים

מהזווית של אותם האקרים, פריצה לשירותי ענן דומה לפריצה לכספת בבנק שוויצרי. לעומתה, פריצה לשירות האחסון המקומי של אדם או ארגון קטן ככל הנראה הרבה פחות כלכלית. 

לעיתים ההחלטה לא פשוטה. סינולוג'י ממשיכה לפתח ולעדכן את סל המוצרים שלה ואתם מוזמנים לצפות בוידאו ולקבל זווית נוספת. 

 
Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG