שילוב מיוחד ויוקרתי של שילוט דיגיטלי עם מידע ושיווק (תמונה: Visual Art)

 

נורדיסקה קומפאנייט (Nordiska Kompaniet) – שפירוש שמה הוא 'החברה הנורדית' – מוכרת היטב בשוודיה בזכות שתי חנויות הכלבו היוקרתיות שלה הפועלות כבר למעלה מ-100 שנה. כשבעליהן החליטו שהגיע הזמן לשדרג אותן למאה ה-21 היה ברור שהם צריכים לשלב שילוט דיגיטלי שיעביר לקונים את התכנים המבוקשים. אבל היה להם כלל אצבע מאוד חשוב ומוחלט: הם רצו לעשות את זה בלי לפגוע בעיצוב המאוד מוקפד של הבניינים שתוכננו במיוחד כדי לשדר שילוב של יוקרה ומסורתיות ברוח חנויות הכלבו הגדולות בניו יורק, פריז ולונדון.

החברה שנבחרה לצורך ביצוע הפרויקט, ויז'ואל ארט (Visual Art) השוודית, נדרשה לפעול באופן צמוד עם הארכיטקטים של בתי הכלבו כדי להבטיח שעיצוב המסכים ובחירת המקומות בהם יוצבו ישתלבו בנוף.

קביעת תכנים מדויקים עם תוכנת ניהול תוכן ייעודית (תמונה: Visual Art)

 

התוצאה של הפרויקט היא הצבה של יותר מ-70 מסכים דיגיטליים שכל אחד מהם צופה במסגרת נחושת המיוצרת ביד וסביבה רצועת עור, שמקיפה את תחתית וצדי המסך ונמתחת לוו בקיר מעליו, כדי לתת אשליה כאילו המסך תלוי על וו. המסכים מוקמו בכניסות, במעליות, סביב המדרגות הנעות ובאזורים מרכזיים אחרים, ומציגים פרסומות למבצעים ומוצרים, לצד מפות של הקומות והמחלקות השונות בממשק שעוצב גם הוא במיוחד עבור נורדיסקה קומפאנייט.

התוכן לשלטים מועבר באמצעות מערכת ניהול תוכן שיצרה ויז'ואל ארט בעצמה, והיא מאפשרת לצוות החנות לעדכן את השלטים במבצעים חדשים בכל רגע נתון. היא גם מאפשרת לתכנן מראש פרסומים שיופיעו בשעות מסוימות ובאזורים מסוימים בחנות, ועוקבת אחר מצבו של כל מסך בחנות ונגן המדיה המפעיל אותו כדי להתריע בפני צוות האחזקה על כל תקלה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG