שיחות ועידה גם במרחבי עבודה קטנים – Unite 50 (תמונה: ClearOne)

 

Unite 50 היא מצלמת שיחות ועידת וידאו חדשה שתציג קליר וואן (ClearOne) ב-ISE 2019 כפתרון שמיועד לשימוש במשרדים קטנים בהם אין מקום, ואולי גם אין צורך, בפריסת פתרון שיחות ועידה מלא ויקר.

מדובר בפתרון 'חבר והפעל' (Plug and Play) פשוט יחסית לתפעול באמצעות חיבור USB 3.0 שאינו זקוק להגדרות מיוחדות. Unite 50 מציעה זווית ראייה ברוחב של 120 מעלות, והיא מסוגלת להעביר תכנים באיכות של 1080p בקצב של 30 פריימים/לשנייה. היא גם מאפשרת לבצע זום דיגיטלי ברמה של עד 3x, והיא תומכת בהתמקדות אוטומטית.

ניתן לשלוט במצלמה באמצעות אפליקציית COLLABORATE של קליר וואן עצמה, באמצעות שלט IR או באמצעות שימוש בפרוטוקול UVC, והיא מתממשקת היטב עם מגוון רחב של מיקרופונים ורמקולים. בנוסף, היא מתאימה באופן מלא לשימוש עם יישומי שיתוף עבודה פופולריים החל ב-COLLABORATE Spontania ו-COLLABORATE Space של קליר וואן ודרך Skype for Business של מיקרוסופט (Microsoft), WEBEX וגם Zoom ו-GoTo Meeting.

לפי החברה יש כיום בעולם כבר 32 מליון מרחבי התוועדות ורק ב-2% מהם שולב פתרון וידאו לשיחות ועידה, כך שמרחב העסקים האפשרי עבור Unite 50 עוד רחב מאוד. "אנשים כיום, בכל היבט של החיים שלהם, ממוקדים לחלוטין בשימוש בווידאו בחיים האישיים והמקצועיים כאחד. זה ומר שהם צריכים שתהיה להם אפשרות לבצע שיחות וידאו עם חבריהם לעבודה, והם רוצים לעשות זאת בדרך זמינה מבלי להקריב איכות וידאו ואודיו. Unite 50 פותחה במיוחד כדי להתייחס לצרכים הללו", סיפרה זי האקימוגלו, מנכ"לית ויו"ר קליר וואן.

כאמור, המצלמה תוצג בדוכן של החברה בתערוכת האודיו והווידאו הגדולה בחודש הבא באמסטרדם, ולפי קליר וואן היא תימכר במחיר נוח יחסית של 549 דולרים.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG