הטכנולוגיה מטביעה את חותמה על חדרי הישיבות, ובעידן הנוכחי מצטרף העובד לחדר הישיבות מכל מקום בעולם בשיחת ועידה איכותית וממכשיר הסמארטפון. מה גורלו של הלוח המחיק והצורך לסכם את עיקרי הפגישה או אפילו לשלוח לקולגה.. צרכים ישנים פוגשים אפשרויות חדשות

מצלם ושולח לך...

המגמות החדשות בעולם חדרי הישיבות ישימו דגש על זמן, או יותר נכון על ניהול וחיסכון בזמן. הטכנולוגיות החדשות ישאירו מאחור את ניסיונות ההתחברות הממושכים לרשתות מחשוב פנים ארגוניות, ישכיחו את ריחו של הטוש המחיק, יאפשרו יצירת תקשורת מרחוק גם מהסמארטפון ויאפשרו שיתוף ברעיונות ויזואליים בזמן אמת. 

הענן מגיע גם לכאן 

כבלים out תקשורת אלחוטית IN. המשוואה הידועה: 'זמן זה כסף' רלוונטית עוד יותר בעידן הדיגיטלי, שבו תעבורת המידע מגיעה לממדים גדולים במיוחד. הענן משתלב בחדרי הישיבות, ומציע חיסכון אמיתי בזמן חיבור ובנוסף תקשורת טובה ורציפה. לעסקים גלובליים מומלץ להשקיע בתשתית wireless חזקה, שתתמוך במשתמשים רבים בו-זמנית כולל הרחוקים גיאוגרפית. 

תיעוד בזמן אמת

"אשלח לך מייל אחרי הפגישה" – הוא משפט שרווח מאוד בסיום פגישות. בעידן הנוכחי ירכשו מנהלי תקשורת פתרונות שמבוססים על חווית משתמש איכותית. בהתאם לכך נערכות גם היצרניות לאפשר רישות וחיבור של כלל אמצעי האודיו ופיתוח מוצרי שידור ברזולוציה גבוהה.

המידע שיוצג לעובדים במהלך הפגישה יתעדכן בזמן אמת ויועבר לעמדות העבודה או למובייל, תוך הסרת חסמי תקשורת ועידוד שיתוף המידע, הדינמיקה ובעקבות כך- הפרודוקטיביות. 

לוחות חכמים

מכירים את המשפט "לא למחוק, עדיין לא העתקתי" ? גם הוא הולך להיעלם 

לוחות מחיקים וטושים הם אומנם אמצעי הצגה נהדר להעברת מידע בפגישה, אבל הצורך להחליף את המידע שמופיע על הלוח פוגע באופי המקצועי של הפגישה, ובעיקר גוזל זמן. הפתרון לבעיה הוא הלוח החכם. מדובר במסך תצוגה שמתחבר למקרן ולמחשב ומתעדכן בזמן אמת, אלא שלא נדרשות בו מחיקות, העתקות או איתור מקום פנוי לכתיבה. המציג יכול לצייר, ליצור תמונות דיגיטליות, לשרטט, לסמן, לתקן ולשתף און-ליין את הנדרש בכל רגע נתון. 

סמארטפון – אם לא נצליח להיפטר ממנו לפחות נשתמש בו ביעילות

אומרים שהפריטים שכדאי לקחת איתנו לכל מקום הם מטען טוב וסמארטפון עם סוללה חזקה. מנהלים מבינים כיום שהזמינות של העובדים נחוצה לא רק בערוצי הדוא"ל או האסמסים, אלא גם באפליקציות הארגוניות. אפליקציות רבות מציעות כיום שיחות וידיאו שמבוססות על תקשורת אינטרנטית ואלה להערכתנו יהפכו לכלי עבודה בסיסיים בשגרת הניהול הארגונית 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG