בכנס שבו השתתפו כ 200 יועצים בכירים, לקוחות ומכרים באולם האירועים והכנסים AVENUE אשר ממוקם באייר פורט סיטי, נחשף קיר הווידאו הגדול ביותר בישראל בהפקה וביבוא של חברת LED VISION, חברת בת של חברת ש.א מערכות הקרנה.

חשיפת קיר - ש.א מערכות

דני זיזוב_חשיפת קיר - ש.א מערכות
דני זיזוב

דני זיזוב, מנכ"ל ובעלים של חברת ש.א מערכות הקרנה בע"מ, מסר לאחר האירוע: "שמחנו להציג לקהל לקוחותינו את חזון החברה. עולמות ה- AV יתמזגו בעתיד הקרוב עם עולמות ה- IT ולכן חשוב היה לחברה לאגד בתוכה את מרבית הפתרונות הרלוונטיים".

 

בכנס נחשפו מותגים בינלאומיים חדשים אותם מייצגת החברה בישראל: BLACK BOX ,SCREEN INNOVATIONS וגם ה- SILICON CORE. עוד נחשפו מוצרים מובילים של המותגים הוותיקים: EPSON ,NEC ,ATLONA ,SCREENLINE ,CHIEF ,DA-LITE ,VADDIO ו- PROJECTA.

בנוסף הוצג מסך LED יחיד במינו של חברת SILICON CORE בעל טכנולוגיית חיתוך פינות ודיודות לייזר שלדברי החברה מיועד לחדרי בקרה ולפרויקטים ברמה גבוהה ביותר המתאימים לקוחות צבאיים, ביטחוניים ולחצרות קמפוסים של חברות מובילות.

מבית SCREEN INNOVATIONS, הרולס רויס של מסכי הקרנה הוצג ה Black Diamond בעל טכנולוגיה ייחודית לדחיית אור הקרנה, מניעת "שפיכת" אור בתקרה, הגברת ניגודיות וGAIN נמוך להגברת חוזק ההארה.

חשיפת קיר - ש.א מערכות

מוצרים נוספים שהוצגו בכנס:

מוצרי חברת BLACK BOX אחד הספקים הגדולים בעולם למערכות KVM OVER IP, תקשורת נתונים, שו"ב, הרחקת אותות AV על גבי רשת IP, מפצלים, מטריצות ועוד.

Video Plex 4000 – מערכת שליטה ייחודית לקירות וידאו המאפשרת פיצול אות וידאו בודד (DVI) לארבעה מסכים.

AGILITY KVM Over IP Matrix – מרחיק USB, DVI-D וסאונד דרך חיבור ישיר או רשת IP .

FREEDOM KM– מערכת חכמה לשיתוף עכבר בין שני מחשבים לשני מסכים.

חשיפת קיר - ש.א מערכות

אודי דגן_חשיפת קיר - ש.א מערכות
אודי דגן

אודי דגן, מנהל שיווק ומכירות של חברת ש.א מערכות הקרנה:

"כמיטב המסורת השלמנו כנס חווייתי נוסף מבית ש.א מערכות הקרנה, בו הצגנו תמונה רחבה של פתרונות החברה ואת היכולות הייחודיות המשקפים את פעילותה. מטרת הכנס הייתה חשיפת התרחבות החברה לתחומי פעילות חדשים וחדשניים, מפגש עם מוחות מובילים בענף, חיבור אישי בין יועצים ובין לקוחות בכירים לטובת הפריה הדדית ואינטגרציה נכונה בין מותגי החברה".

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG