חברת קרמר אלקטרוניקה גאה להודיע כי מערכת השליטה זוכת הפרסים, Kramer Control, זמינה למכירה באופן מידי. הפלטפורמה הושקה באופן רשמי בתערוכת אינפוקום אשר נערכה לפני כחודשיים בארצות הברית.

Kramer Control הינה מערכת שליטה וניהול המאפשרת לצוותיIT  לשלוט, לנטר ולתמוך בקלות במערכות AV, ציוד צד שלישי (כגון מסכים, מקרנים ותאורה) ותשתיות מחשוב. הפלטפורמה, המבוססת על טכנולוגיית ענן, ניתנת להטמעה בפשטות בחברות קטנות וגדולות כאחד.

Kramer Control מייעלת את ניהול המשאבים בארגון על ידי איסוף אוטומטי של נתונים המתייחסים לשימוש בציוד ה- AV/IT ותקינותו. כמו כן, המערכת מאפשרת לנתח את צריכת החשמל של הציוד המותקן ואף את מידת הניצול של חדרי הישיבות וחללי העבודה בחברה. כל המידע הנאסף מרוכז ומוצג במסך אחד, ה- Dashboard, ממנו ניתן לראות את הסטטוס של הציוד והחדרים, להגדיר התראות ולהפיק דו"חות וניתוחים. בשונה ממערכות Control מתחרות אין צורך להגדיר את סוגי המידע הנאספים מראש אך כן ניתן לבטל את היכולת הזו במידת הצורך ובהתאם כללי איסוף מידע ופרטיות בארגונים.

”מערכת ה- Kramer Control דואגת לכך שצוותי IT לא יבזבזו זמן יקר בכל הקשור להתקנה ותמיכה של ציוד AV/IT בארגון, מה שבסופו של דבר מוביל לחסכון דרמטי בעלויות תפעול. דוגמא לכך הינה הבחירה לבסס את המערכת על טכנולוגיית ענן המאפשרת גישה לאנשיIT  מכל מקום בעולם", מסרה קרן ליפשיץ, דירקטור Control & Solutions בקרמר.

מערכת השליטה Kramer Control

"הפלטפורמה מהווה פריצת דרך טכנולוגית שכן עד היום מערכות שליטה דרשו מהמשתמש לתכנן פרויקטים על ידי כתיבת קוד ותחזוקתו. עם Kramer Control אין צורך בכתיבת שורת קוד – פרויקטים מתוכננים באופן אינטואיטיבי בשיטת drag-and-drop. כמו כן, המערכת מתוכננת כך שכשל נקודתי אינו משפיע על פעילות המערכת כולה והפעילות השוטפת של הארגון לא נפגעת. כל זאת ממצב את Kramer Control בכמה רמות מעל המתחרים בשוק", הוסיפה ליפשיץ.

ביוני השיקה קרמר את המערכת הלמידה וההסמכה של Kramer Control, התוכנית מאפשרת לכל משתמש להפוך למתכנת מוסמך של Kramer Control ולבנות פרויקטים לשליטה ובקרה. בכדי לעבור את תוכנית ההדרכה וההסמכה אין צורך בניסיון או ידע קודם בתכנות, פשטות המערכת מאפשרת למידה והסמכה תוך פרק זמן של שעות בודדות ע"ג מערכת למידה מקוונת ומכל מקום.

Kramer Control מציעה שני מסלולי הדרכה: Kramer Control System Designer  ו- Kramer Control Programmer. על המשתמש לעבור מספר שלבים בכל אחד ממסלולי ההדרכה שבסופם עליו לעבור מבחן הסמכה מקוון.

לפרטים נוספים  ולהרשמה לתוכנית ההדרכה: www.KramerAV.com/Control

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG