מנהל פעילות לוג'יטק בישראל, איתי שויפל, סיפר כי הכנס התקיים במטרה לחשוף את המשווקים ואת לקוחות הקצה המובילים לסדרות החדשות של החברה, בעיקר לתחום הארגוני, ולהציג את ההתפתחות של  לוג'יטק כיצרנית המובילה בשוק הציוד ההיקפי והפתרונות לסביבת העבודה החדשנית.

רבה כנס החדשנות הראשון של חברת לוג'יטק

בכנס המוצלח, שנמשך יומיים, ביקרו  לקוחות החברה  מתחומי הבנקאות, הפארמה, הביטוח, האינטרגרציה ועוד והוא אופיין בהדרכות על הפתרונות השונים. כמו כן, ביקרו בכנס גם שותפים עסקיים ומשווקים, עמם מנהלת החברה מערכת יחסים הדוקה לאורך כל השנה, כזו המאפשרת להם להכיר את המוצרים והפתרונות המוצעים ללקוחות הקצה.

רבה כנס החדשנות הראשון של חברת לוג'יטק

"חשוב לנו שכמה שיותר אנשים יגעו פיזית במוצרים ויבינו עד כמה קל לחבר כל חדר, איך הופכים כל חלל בבית להום-אופיס וכמה אפשר לעשות עם אפס הנדסה ומורכבות" אמר שויפל.

רבה כנס החדשנות הראשון של חברת לוג'יטק

הכנס כלל מתחמי Hands on ו- Live Demo לכל אחת מקטגוריות המוצרים של החברה, ביניהן, C&P, Smart Home, Video Conferance, B2B ו- Spotlight,  במטרה לאפשר למבקרים להתנסות ולהשוות את החוויה האמיתית של השימוש במוצרים אל הטקסט במפרטים הטכניים.

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG