טכום אלקטרוניקה, יצרנית עמדות המרצה החכמות, משיקה עמדה חדשה – טקפודיום I  – עמדה קומפקטית במחיר אטרקטיבי  

אפרת אליצור, טכום אלקטרוניקה. צילום- טכום

טכום אלקטרוניקה, יצרנית ותיקה ובינלאומית של עמדות המרצה החכמות והאיכותיות, משיקה עמדת מרצה חדשה – טקפודיום I. הצורך הגיע מדרישת לקוחות בישראל ובעולם, אשר ביקשו עמדה קטנת ממדים, אשר תשלוט בכל האמצעים האור-קוליים באולם בצורה נוחה וידידותית למשתמש, תעניק מענה מיידי לצרכים הטכנולוגיים השונים של המרצים וכל זה במחיר אטרקטיבי.

"כך גובש הרעיון לייצר את עמדת המרצה טקפודיום I ", מספרת אפרת אליצור, מנהלת קשרי לקוחות בטכום אלקטרוניקה. "העמדה הינה חדשנית, ייחודית וקומפקטית, בעלת מראה מודרני עם הפעלה פשוטה ויכולות מובנות המאפשרות העברת הרצאה בפשטות ובנוחות ללא סיבוכים מיותרים."

 
עושה חשק להרצות - הטקפודיום 1 החדש של טכום (צילום- טכום)

עמדת הטקפודיום I עונה על כל הדרישות בסביבת העבודה לצד שימוש קל ונוח. בטכום מדגישים כי העמדה מאופיינת באיכות בלתי מתפשרת עם תחזוקה קלה ופשוטה לצד מחיר הוגן המתאים לכל ארגון או מוסד אקדמי.

עמדת המרצה טקפודיום I מספקת פתרון אלגנטי, ייחודי ויעיל לאולמות הרצאה, מרכזי כנסים, אודיטוריומים, כיתות, חדרי הדרכה, חדרי ישיבות ועוד. בנוסף, היא מתחברת לכל מקרן או מסך תצוגה.

עמדת המרצה מאפשרת הקרנת מצגות וסרטים, חיבוריUSB , חיבור לאינטרנט וכן חיבור מהיר ונוח למחשב נייד. המחשב שנבחר מוצג על גבי מסך העמדה ובמקביל במקרן. בנוסף, מערכת קול נלווית למחשבים, מותקנת בעמדה עם מיקרופון רגיש במיוחד עבור המרצה. הפעלת העמדה קלה, פשוטה ואינטואיטיבית, ואינה דורשת הסברים.

"כעת ניתן להתקין וליהנות משימוש בעמדה איכותית בכיתה או באולם ההרצאות, בלי סיבוכים מיותרים, לחסוך זמן וכסף ולהישאר במסגרות התקציב. אין טעם להתפשר בבחירת פודיום להרצאה, כל לקוח יכול לקבל את הטוב ביותר." מסכמת אליצור

Share.

בעלים ויזם של קוקה אינטראקטיב - מיתוג, פתרונות ושיווק באינטרנט.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG