המכשיר הסלולרי הוא הדבר הצמוד ביותר אלינו והשימוש השוטף מצריך 'תדלוק' במהלך היום אצל רובנו. הלקוחות של קרמר אלקטרוניקה יכולים להתמקד במה שנאמר בפגישות כי בחדרי הישיבות שלהם יש מטענים מהירים על השולחן. ניר אליזוב, Pre-Sale בקרמר אלקטרוניקה, מספר לנו על הפתרון.

קרדיט תמונה ראשית - conferenceroomav.com

TBUS-1-KWC

אליזוב: "אחד הצרכים היום בחדרי ישיבות וחדרי הנהלה הוא לאפשר לאורחים ועובדים לטעון את מכשיר הטלפון שלהם בצורה מהירה במהלך הישיבות. לצד צורך זה קיימת מגמה להמעיט בשימוש בכבלים נתיקים מפני שהם מתבלים עקב שימוש רב, 'מסתבכים' וגם פחות נעימים לעין. הטעינה האלחוטית מאפשרת פתרון נקי וחדשני שפותר את הצורך בכבילה ייעודית בחדר.

הפתרון הוא חלק מתפיסת העולם של Kramer והוא משולב בקופסאות החיבור האלגנטיות שלנו וגם כמוצר עצמאי. אנו משלבים אותו היום בכמעט כל חדר ישיבות שיש בו צורך בקופסת חיבורים אקטיבית או כפתרון לחדר מנהל לצורך אישי." 

האם קרמר מכוונת לסוגי לקוחות מסוימים?

"הפתרון מכוון לכל ארגון אשר זקוק לטעינה מהירה אותה קרמר יודעת לספק באמצעות הטכנולוגיה המובילה כיום בעולם, הן עבור מכשירי אייפון וכמובן אנדרואיד. הפתרון מאפשר לכל משתמש בחדר הישיבות, או בחדרו, לטעון את מכשירו האישי בטעינה מהירה אשר אין שני לה כיום בשוק ה AV. כמובן שעובדי ארגונים אשר עושים שימוש גבוה בחדרי הישיבות, עשויים ליהנות יותר מהפתרון." 

KWC-1

מהם ההבדלים בין שני המוצרים במשפחה?

הגרסא הראשונה משולבת בתוך קופסת חיבורים אקטיבית כדוגמת TBUS-KWC1 אשר מגיעה כחלק אינטגרלי מיחידת החיבור ומאפשרת פתרון של הכל במוצר אחד, הגרסה השניה מגיעה כיחידה נפרדת עגולה KWC-1 אשר ניתנת להתקנה בכל משטח עבודה. שתי היחידות מספקות פתרון זהה הכולל מהירות טעינה משופרת. 

היחידה מאפשרת:

• מהירות טעינה משופרת בעד 30% 

• פעילות חופשית למשתמשים ללא התלות באורך הכבל 

• מראה נקי וחדשני באמצעות התקנה בקו אפס עם שולחן העבודה

• שימוש בטכנולוגיית Qi

מחירים 

מחירי הצרכן הם 780 ש"ח עבור היחידה העגולה או 900 עבור המרובעת

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG