Panasonic AW-HE42
שיפורי ביצועים לאורך כל הדרך, AW-HE42 (תמונה: Panasonic)

 

פנסוניק (Panasonic) הודיעה כי תשיק בתקופה הקרובה את מצלמת הרשת החדשה שלה AW-HE42. מדובר במצלמת PTZ התומכת ברזולוציית FHD ולפי החברה תמורת 4,250 דולרים היא מציעה שיפורים בעדשה, ביציבות ובממשק למערכת לעומת הדורות הקודמים של מצלמות ה-PTZ של החברה.

היא מבוססת על מערכת Four Drive המורכבת למעשה משלוש עדשות זום ומעדשת מיקוד אחת, כשכל העדשות יכולות לנוע באופן עצמאי, אם כי בו זמנית. הפעלה של העדשות הללו באופן אינדיבידואלי מאפשרת לבחור בין רמת זום לרמת ביצועים והקלטה – עם תנועה בבחירה בין זום 20x אופטי וביצועים גבוהים יותר, ועד בחירה בזום 30x עם רזולוציה גבוהה במיוחד. אפשר גם לבחור לצלם בזום דיגיטלי של 12x ואפשר גם להרכיב עדשות זום אופטי חיצוניות.

AW-HE42 כוללת חיישן MOS עם מפתח צמצם של 1/2.3, וכן מעבד אותות דיגיטלי כדי להבטיח רזולוציה גבוהה ורגישות תמונה טובה. היא מציעה הטיה בזוויות של 30- עד 90+ מעלות, יכולת תנועה לכל צד של 175 מעלות ומהירות תנועה מרבית של 90 מעלות/לשנייה.

המצלמה מגיעה עם יציאות 3G-SDI ו-SDI, יחד עם HDMI, חיבור USB וחיבור לרשת מקומית. האות המועבר הוא באיכות 1080p בקצב רענון של 50/60 הרץ והוא כולל אותות סנכרון למערכת. יש גם תמיכה ב-HDR וגם ב-DNR להפחתת הרעשים הדיגיטליים בתמונה עם ייצוב על ארבעה צירים.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG