הכירו: הלוגו החדש של יאמהה לסמינרי פרו אודיו מקצועיים (תמונה: Yamaha)

 

יאמהה (Yamaha) הודיעה שכל הסמינרים שהיא מספקת כחלק ממערך המכירות של Yamaha Professional Audio ימותגו מחדש, ובאופן גלובלי, תחת באנר שנושא את השם Audioversity. החברה אף הוסיפה שהיא מתכוונת להרחיב את הסמינרים הללו כדי להפוך אותם ליעילים יותר וכדי להרחיב את מגוון הלקוחות שיכולים להשתמש בהם. כן סיפרה כי כעת יותר מ-80 מקצוענים ב-19 משרדים אזוריים ברחבי העולם יהיו זמינים 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע כדי לספק ללקוחות תשובות ופתרונות.

לפי החברה המהלך הזה הוא שיאו של תהליך בו השקיעה יאמהה מאמצים ממוקדים רבים יותר בהכשרה באמצעות סמינרים, תוך שימוש נרחב ברשת ולא רק בפגישות אישיות או בכנסים. לדבריה כלל הפעילויות הללו אפשר לה להגיע כבר אל יותר מ-100 אלף לקוחות ביותר מ-50 מדינות.

הרחבת הפעילות של Yamaha Professional Audio לתחומים כמו רשתות תקשורת ייעודיות לאודיו דיגיטלי והתקנות מסחריות הפגיש אותה, כך מספרים בחברה, עם מגוון רחב יותר של משתמשים מה שרק הגדיל וחידד עוד יותר את הצורך לספק פעילויות הכשרה.

"עם קצב השינויים עוצר הנשימה בעולם הפרו אודיו, יצרניות צריכות להיות אחראיות לעשות הרבה יותר דברים מאשר פשוט לשחרר מוצרים חדשים. באמצעות יוזמת Audiversity שלנו נוכל לספק ערך מוסף מתמשך למערכות שהלקוחות שלנו צריכים וזקוקים להן, ואנחנו מקווים, בשיתוף פעולה עם כל מי שמעורב בתעשיית הפרו אודיו, שיהיה לזה תפקיד בהנעת התעשייה קדימה אל העתיד", אמר יושי טסוגאווה, מנכ"ל חטיבת Yamaha Professional Audio ביפן.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG