סדרת הטלפונים מבוססי ה-IP החדשה VVX x50 Series Obi Edition (תמונה: Plantronics)

 

פלנטרוניקס (Plantronics), חברת האם של פוליקום (Polycom), הכריזה על סדרת טלפונים שולחניים חדשה מבוססת IP אותה היא מייעדת לעסקים קטנים עד בינוניים (SMB). הסדרה החדשה, שמביאה אל השולחן את האודיו ואת העיצוב האיכותי של הטלפונים העסקיים בפורטפוליו של פוליקום, מציעה תחת הכותרת VVX x50 Series Obi Edition מספר מכשירים שיספקו את הגמישות ואת ההתאמות להן נזקקים ספקי שירות כדי ליישם פתרון שולחני במחירים נוחים יחסית.

הטלפונים בסדרת VVX x50 Series Obi Edition מנוהלים דרך שירות הענן של פוליקום, והם תומכים בכלי ההגדרה מבוסס הדפדפן של החברה, השימוש בענן מפשט, לפי פלנטרוניקס, את ניהול המכשירים וכן יכול לספק נתונים אנליטיים מובילים לפעולה. כמו כן, הכלים מבוססי הענן מפשטים את הטיפול בבעיות, והם מיועדים להתאים את עצמם גם למספר התקנות עם כמות גדולה של מכשירים.

הטלפונים החדשים מציעים כפתורים פשוטים וממשק אינטואיטיבי שהופך אותם לאמינים וקלים לשימוש, שליטה ושינויים, כך שהם ישתלבו בתזרימי עבודה קיימים ללא כל הפרעה לעסקים. הם גם מציעים ביצועים קוליים איכותיים, מספרים בחברה, בשילוב עם Acoustic Fence – טכנולוגיה קניינית המאפשרת שיחות נקיות מרעשים והדהודים, גם בסביבות משרדיות רועשות משהו.

"סדרת VVX x50 Series Obi Edition מהווה הרחבה נדרשת לפורטפוליו הטלפונים השולחניים של פוליקום במטרה לתמוך בצרכים של ספקיות שירות המכוונות לשוק ה-SMB. ספקי השירות יכולים כעת עם VVX x50 Series Obi Edition לפשט את החוויה מקצה לקצה בהיבט של התמיכה והניטור של המכשירים באמצעות הענן", אמר שון פודסטר, סגן נשיא, קבוצת ספקי שירות גלובליים בפוליקום.

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG