כיום כמעט כל חנות אפליקציות VR כוללת גם את אפליקציית יו-טיוב הייעודית, ומהיום היא מצטרפת לחנות האפליקציות של Oculus Go, הגרסה הניידת של משקפי המציאות המדומה מבית פייסבוק, חברת האם של Oculus

באופן זה, הגרסה של פייסבוק מצמצמת את הפער מול זו של סמסונג (אם כי גם היא עושה שימוש בטכנולוגיה של Oculus) ואפילו מול הפתרון המקביל של גוגל  (Google Daydream). מעט מוזר בהתחשב בעובדה שגוגל ופייסבוק נחשבות ליריבות מושבעות והמשקפיים של גוגל לא תפסו תאוצה של ממש מאז ההשקה.

מי שישתמש באפליקציה יוכל לראות סרטונים רגילים דרך המשקפיים, אבל גם סרטונים מיוחדים שניתן לחוות אותם ב-360 מעלות, כולל סרטונים בלעדיים החושפים את חיי היום יום של נשים מפורסמות (The Female Planet).

האפליקציה תומכת גם בצפייה משותפת בסרטים עם חברים שנעשית בחדרי צפייה וירטואליים, כאשר המשתמש יכול להסתנכרן עם הסרטון בו חבריו צופים באותו הרגע ולצ'וטט עימם באופן קולי.  התכונה הזו אמנם קיימת גם בפלטפורמות VR נוספות, אך כאן הצופים אמורים לחוות ביחד את אותו הסרטון ולא רק לשבת באותו חדר וירטואלי.

במהלך האביב הקרוב פייסבוק מתכננת להשיק גרסה קומפקטית של המשקפיים עבור גיימרים בשם Oculus Quest אשר תשתמש חלופה למשקפיים הרגילות והיקרות שדורשות גם חומרת מחשב שלא כולם יכולים להרשות לעצמם. מכיוון שקטגוריות הגיימינג ביוטיוב היא אחת מהפופולאריות ביותר, מעניין יהיה לראות כיצד הגיימרים יעשו בה שימוש.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG