smbit-לוגובספטמבר האחרון הגיע יואב לודמר, מנכ"ל חברת SMBIT לפורום האודיו וידאו המקצועי למנמ"רים ברשויות המקומיות שערכנו במרכז התצוגה של חברת קרסטרון בכפר סבא. במהלך הרצאתו הציג יואב מגוון פתרונות תקשורת מתקדמים וביניהם פתרונות אלחוט עבור רשת עירונית ברוחב פס גבוה. החיבור האלחוטי מאפשר הקמת תשתית תקשורת לעיר חכמה, ברוחבי פס גבוהים כאשר לדבריו עלויות ההקמה והתפעול שלו משתלמות מול כל חלופה.

הפתרון עונה על צרכי החרום של הרשויות המקומיות והוא ימשיך לעבוד גם במקרה של נפילת תשתיות חשמל או תקשורת קווית.(מותנה בחיבור אל פסק או תא סולארי).  ניתן להקים לינק אחד או מערך מורכב ללא חשש של התנגשות תדרים.

יואב לודמר, מנכ"ל SMBIT: "אנחנו מסוגלים להקים תוך מספר שעות חיבור תקשורת של 100 עד 5,000 מגה ביט סימטרי ולחבר אליו אתרי מצלמות, מבנים, פארקים ועוד. פתרונות האלחוט בטכנולוגיית הגלים המילימטריים הם מהירים משתלמים ומאובטחים לטובת יצירת מסדרון אחורי (Backhaul) של ערים חכמות  וחיבורי הק"מ האחרון (Last Mile) של סיבים אופטיים. האנטנות אסטטיות ומשתלבות בכל סביבה"

צפו בהדגמה של פתרונות SMBIT מתוך פורום האודיו וידאו המקצועי למנמ"רים ברשויות המקומיות:

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG