Miravue – פתרון AVoIP שאמור להוזיל עלויות פרויקטים (תמונה: RTI)

 

כמה חודשים לאחר שרכשה את Miravue משיקה RTI בפועל את פתרון ה-AVoIP של החברה כמוצר מוגמר ששומר על שם החברה המקורית, Miravue VIP-1.

לפי החברה מדובר בפתרון שמציע לאינטגרטורים פלטפורמה להפצת מדיה במחיר טוב עם תמורה גבוהה לכסף, ויכולה לשמש עבור תרחישי יישום שונים, בהיבטים עסקיים או בתחומי מגורים. המערכת יכולה להשתלב גם בתשתיות קיימות, והיא דורשת רוחב פס נמוך במיוחד כך שהיא יכולה לעבוד מול מתגים מנוהלים או לא מנוהלים כאחד.

Miravue VIP-1 יכולה לתפקד כיחידת שידור או קליטה לפי הצורך. היא מציעה תמיכה בקידוד בתקן H.264 עבור שידורי וידאו באבחנת 1080p ועם תמיכה בתקני אודיו מתקדמים, כולל Dolby Digital 5.1. ב-RTI מספרים בנוסף כי ניתן לשלב את המערכת עם מעבדי ה-XP שלה כדי לשמש כהרחבה עבור מערכות הבקרה שלה עם תמיכה ב-IR וב-RS-232, ועם אפשרות לשלוט בכוננים חיצוניים.

תכונות אחרות שמציעה Miravue VIP-1 הן מתאם איכות תצוגה מובנה שיכול לתאם בין הרזולוציה של התקני התצוגה, יכולת אוטומטית לבצע התאמות באיכות האודיו ואף להציע סינכרון שפתיים בזמן אמת.

"הגמישות יוצאת הדופן של VIP-1 עוזרת להקטין את העלויות הנדרשות להפצת תכני AV בפרויקטים מסחריים או בפרויקטי מגורים. מדובר בתוספת מרתקת לקו מוצרי הפצת ה-AV שלנו, ולאקו-סיסטם של RTI בכלל", אמר מייק אוורט, סגן נשיא למכירות גלובליות בחברה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG