LG  תציג בתערוכת CES בלאס וגאס דגמים חדשים בסדרת המחשבים הניידים  GRAM מרכזם דגמי Gram Ultraslim ו – .Gram Style בפיתוח הסדרה התמקדה החברה בהגברת עצמת המחשב ובשיפור הניידות, שילוב רכיבי פרמיום שיונגשו בממדים אלגנטיים וקלי משקל למען חוויות משתמש  יוצאת דופן ונוחה. 

 
LG

LG-gram Ultraslim

המחשב האולטרה-דק של LG (דגם 15Z90RT), הוא דגם  ה- GRAM הדק ביותר שנוצר עד כה: משקל קל במיוחד של 998 גרם בלבד ועובי (במסך סגור) של 10.99 מילימטרים בלבד – עובי דומה לזה של מכשיר סלולרי או פנקס. 15Z90RT , המספק איכות תמונה וכוח עיבוד מאוד מרשימים, בנוסף לצג OLED בגודל '15.6 עם ציפוי מונע השתקפות Anti-glare Low Reflection (AGLR). בלב המערכת פועל מעבד אינטל דור 13, בטכנולוגיית ריבוי ליבות Performance Cores (P-Cores). הניידות בעבודה עם הדגם החדש משופרת גם היא, בזכות מתאם קומפקטי במיוחד (ראו הערה #1)

 
LG

LG gram Style

מחשבים ניידים מסדרת gram Style, בגרסאות 16 ו-14 אינץ' (דגמי 16Z90RS ו-14Z90RS) מתאפיינים בסגנון עיצוב ייחודי. שני דגמי GRAM סטייל מעוצבים במראה זכוכית אלגנטי, הגורם לכל אחת מאפשרויות הצבע להשתנות באופן דינמי בהתאם לתאורה החיצונית ולזווית הצפייה. ההתמקדות בעיצוב מורגשת גם בפנים המחשבים החדשים: משטח מגע נסתר עם תאורת LED אחורית מואר ברגע מגע של המשתמש.

 

לצד תשומת הלב לאסתטיקה, מחשבי LG gram Style מספקים יותר ממראה טוב. צגי OLED ביחס רוחב-גובה 16:10, טכנולוגיית מניעת סנוור Anti-glare Low Reflection קצב ריענון גבוה, מעבד אינטל דור 13 P-Core וכונן NVMe™ Solid State (SSD) משלימים חבילת ביצועים איכותית. כל דגמי סדרת גרם לשנת 2023 תומכים בקישוריות Thunderbolt 4 ו-HDMI, ומציעים צליל Dolby Atmos, המשולב השנה לראשונה בדגמי LG gram.

לצד ה-Ultraslim ו-Style החדשים, כולל קו המחשבים של LG השנה מחשבים ניידים חדשים במגוון גדלי צג: 17, 16, 15 ו-14 (דגמי 17Z90R, 16Z90R, 15Z90R ו-14Z90R) מספקים שילוב איכותי בין ביצועים חזקים אל בין  עיצוב אלגנטי, קל וקומפקטי. לטובת משתמשים המשלבים עבודה ובידור, דגמי  GRAM  העדכניים ביותר בעלי צגי 17 ו-16 אינץ' עושים שימוש במעבד גרפי NVIDIA GeForce™ RTX 3050 4GB GPU, המשלים מעבד מרכזי מההדור ה-13 של אינטל P – Core CPU, ו- Gen4 NVMe™ SSD. 

כל אחד מהדגמים החדשים שוקל פחות מ-1.45 קילוגרם ומציע סוללה (2) , המסוגלת לפעול -20 שעות ואף מעלה מהן, בטעינה אחת בלבד (3). כל הדגמים מגיעים עם אותו מתאם קומפקטי נוח המצורף לגרם Ultraslim.

המחשבים החדשים ביותר של LG בסדרת gram מציעים גם איכות תמונה מעולה, כל הדגמים מאובזרים בפאנל IPS עם ציפוי נגד סנוור. תמיכה בקצב ריענון משתנה (VRR) (4), המוצגת לראשונה השנה, תאפשר למשתמשים ליהנות מגרפיקה חלקה, ללא ריצוד בזמן משחקים. Dolby Atmos מספק אודיו המעצים כל צפייה או האזנה בסרטים, מוזיקה ומשחקים.

מחשב ה- 2 ב- 1 של LG gram בדגמי 2023, עם צגי 16 ו-14 אינץ' (דגמי 16T90R ו-14T90R), מספק למשתמשים את האפשרות לעבור ממחשב נייד לטאבלט, או להיפך, בכל רגע נתון. מחשב הלוח הסופר-דק מוקף מסגרת אלומיניום חסינה ודקה, עם חבילת יישומי רישום ושרטוט מותקנים מראש, המותאמים לשימוש עם LG Stylus Pen (Wacom AES 2.0). 

בינתיים, הצג הנייד LG +view (דגם 16MR70) מאפשר למשתמשים להכפיל את שטח המסך שלהם וליהנות מריבוי משימות קל יותר בכל מקום שהם הולכים. הגרסה האחרונה של המסך הנייד LG כוללת יציאות USB Type-C™‎ כפולות, המאפשרות למשתמשים להתחבר לשני מכשירים בו זמנית וליהנות מהנוחות של אספקת חשמל דו-כיוונית.

דברי Seo Young-jae, סגן נשיא בכיר וראש היחידה העסקית לטכנולוגיות מידע של LG: "רשימת דגמי Gram לשנת 2023 נעשתה מגוונת מאי-פעם. מותג מוביל בשוק הניידים הקלים במיוחד בעשור האחרון,  LG gram תמשיך להציג עיצובים ודגמים חדשים במגוון גדלים, כדי לענות על הצרכים והטעמים המשתנים של צרכנים ברחבי העולם."

מבקרים ב-CES 2023 בלאס וגאס בין התאריכים 5-8 בינואר יוכלו לצפות ולהתרשם מהמחשבים הניידים סדרת Gram של LG , בביתן החברה. (#15501, מרכז הכנסים של לאס וגאס). קו הדגמים החדשים החדש של LG יושק ברחבי העולם החל מהחודש הבא, תחילה בקוריאה ולאחרי בשווקים נוספים (5)

הערות

  1. מתאם אולטרה-קומפקטי כלול בסדרת LG gram לשנת 2023 הנמכרת בשווקים נבחרים.
  2. דגמים 17Z90R ו- 16Z90R מצוידים בסוללת 90Wh.
  3. אושר בבדיקות שנערכו על ידי LG, בהירות תצוגה של פחות מ-150 nits, הגדרת כיבוי אלחוטי, תוכן שהושמע באמצעות Microsoft Movies & TV, אוזניות מחוברות לחשמל.
  4. קצב רענון משתנה (VRR) נתמך בדגמים 17Z90R  ו-16Z90R עם אפשרות GPU בלבד.  
  5. תאריכי ההשקה עשויים להשתנות בהתאם לדגם ולשוק.
 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG