אוויה מוסיפה יכולות חדשות לפלטפורמת שיחות הוידאו והשיתופיות שלה, המתאימות לעידן העבודה ההיברידי.

Avaya, מובילה גלובלית בפתרונות לקידום וייעול תקשורת ושיתופיות, הכריזה על יכולות חדשות עבור Avaya Spaces, הפלטפורמה המודרנית לשיחות וידאו ותהליכי עבודה שיתופיים (WSC) אשר מציעה יכולות תקשורת מאוחדות (Unified Communication) דרך המכשיר המועדף של המשתמש. בין השיפורים: שיחות הנתמכות ב- AI, שיחות וידאו וקול קלות יותר המבוססות על פלטפורמת תקשורת כשירות – Avaya OneCloud™ CPaaS, ושילוב טכנולוגיה של שיחות מקומיות באמצעות Avaya Spaces. 

תמונה - אוויה

מערכות תקשורת מסורתיות ופתרונות תוכנה נקודתיים מעולם לא תוכננו כדי להתאים לסביבת העבודה המבוזרת של היום. על פי מחקר1 , 76 אחוזים מהמשתמשים העסקיים עדיין מסתמכים על סביבות מרכזיית PBX מסורתיות לצורך קיום השיחות שלהם. לעיתים קרובות מערכות אלה פועלות באופן נפרד לחלוטין מטכנולוגיות השיתופיות המודרניות שלהם. על בסיס העוצמה שמעניקה פלטפורמת OneCloud CPaaS, יכולה Avaya Spaces לחבר בין יכולות של תהליכי עבודה שיתופיים ומורכבים לבין הטלפוניה הארגונית – ובכך ליצור פתרון מאוחד וכולל – All in One, המאפשר לתהליכים העסקיים לזרום על גבי הפלטפורמה. משתמשים מקבלים יכולת אינסופית לשלב יישומים עסקיים וכלים שהם כבר אוהבים,  ובכך ליצור חוויה מעולה של עובדים בדרך לאספקת חוויות לקוח מצוינות. 

"תכננו את Avaya Spaces  כדי שתהפוך לפלטפורמה מקיפה אשר תומכת בארגון הדינאמי. היא מאפשרת לארגונים לנוע במהירות שעובדים ולקוחות מצפים לה", אמר אנתוני ברטולו, סגן נשיא בכיר וסמנכ"ל מוצרים, AVAYA. "עסקים מבצעים התאמות ומתרחבים במהירות גדולה יותר כדי לעמוד בצרכים של כלכלת החוויות. הם עושים זאת באמצעות מעבר מתוכנה ייעודית ליישומים גמישים ומהירים מבוססי שירותים, ו- Avaya Spaces מספקת את היכולת הייחודית לבצע את  הזינוק הזה קדימה. משתמשי Avaya Space גם נהנים מיכולות AI מהמתקדמים ביותר, וכן מארכיטקטורה נטולת client כדי ליצור חוויות משתמש קלות לשימוש ויוצאות מן הכלל".

 

היכולות החדשות של Avaya Spaces כוללות:

שיחות מתקדמות: ניתן ליצור קשר בקלות עם כל אחד בתוך או מחוץ לארגון עם שיחת קול או וידאו באיכות גבוהה. ניתן לחפש ולמזג אנשי קשר במגוון מכשירים, ולהעביר, למזג ולנהל שיחות מקבילות ליצירה קלה של שיחות ועידה. 

יצירה של תהליכי עבודה רציפים: באמצעות מינוף API: ניתן לנצל בקלות את מגוון האפשרויות של אינטגרציות מוכנות ואינטגרציות ייעודיות ולממשק את Spaces עם CRM, מערכות תמיכה, RPA (תהליכים רובוטיים אוטומטיים), תוכנות משרדיות ועוד.

AI מתקדם יוצר מפגשים אפקטיביים יותר ומפחית עייפות: תצוגה ויזואלית של הדוברים על גבי המצגות או השרטוטים על המסך, מאפשרת למשוך טוב יותר את תשומת לב המשתתפים ולשמור עליהם מעורבים בשיחה.

איכות שמע גבוהה בשיחות קול ווידאו – אפילו במקומות הרועשים ביותר, כולל במשרד ביתי רועש. נביחות של כלב? נעלמות. נוהגים ברכב עם גג פתוח? או מקבלים שיחה על החוף במהלך חופשה? אין בעיה.

הגברת ההשתתפות: ניתן לקיים שיחה אינטראקטיבית עם אלפי משתתפים ולנצל את "התצוגה המותאמת  ל- 61 משתתפים בו זמנית. 

Avaya Spaces שהושקה ב-2020, זכתה לאחרונה להוקרה כ"Strong Performer" בדוח Radar for Cloud Meetings and Team Collaboration Services 2020 של פרוסט אנד סאליבן. 

"במהלך השנה האחרונה Avaya Spaces הציגה צמיחה מהירה מבחינת מספר המשתמשים וגם מבחינת יכולות חדשות המספקות חוויות מודרניות ומושכות למשתמש, כולל איכות וידאו גבוהה, אמצעי אבטחה נרחבים, וסביבה רחבה של שותפים המרחיבים את יכולות הענן וה- AI", אמר אלאה סייד, מנהל תעשיית ICT בפרוסט אנד סאליבן. "Spaces מספקת יותר מאשר שיחות וידאו, עם מערך של מאפיינים זמינים תמיד, כולל הודעות שמורות, שיתוף קבצים ותוכן, חדרי מפגש וירטואליים אישיים, ניהול משימות ועוד".

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG