אין ספק שאחד השינויים הגדולים שעוברים כיום בעולם שיתוף הפעולה ושיחות הווידאו, הוא שכל פינה יכולה להפוך למרחב או 'חדר התוועדות' שמספק את כל היכולות הנדרשות. השימוש במרחבים כאלה רק הולך וגובר, ובהתאם לכך גם הטכנולוגיה שמתקינים בהם הולכת ומשתפרת. הרבה מאוד "פינות קטנות" כבר מכילות את התכונות הגדולות כמו מסך אינטראקטיבי, פתרונות ועידות וידאו, אפשרות לבצע שיחות מבוססות ענן, ועוד.

הסיבה העיקרית לכך לפי וואדיו (Vaddio), יצרנית של פתרונות AV ושיתוף פעולה, הוא שבני הדור המילניום, או בני דור ה-Y, מהווים כיום חלק גדול מכוח העבודה. הם מביאים עמם את המודעות ואת הידע הטכנולוגי שהם מכירים מילדותם וגם מצפים למצוא במקומות העבודה שלהם. הם גדלו עם התקנים דיגיטליים ביד, הם צמחו לתוך הרשתות החברתיות ועולם שיתוף התכנים, זה בדמם והם רוצים את זה גם כעת במקומות בהם מוצאים פרנסה, ולא רק בשעות הפנאי שלהם – ובאותה קלות.

מכיוון שהערכה היא שבשנים הקרובות הם יהוו 50% ויותר מכוח העבודה, המעסיקים מגיבים בהתאם: לפי מחקר היו בעולם כ-50 מליון חדרי/מרחבי התוועדות, והמספר עתיד להכפיל את עצמו עד 2022.

מרחבי ההתוועדות מאפשרים לעובדים למצוא מענה לישיבות קטנות ולעיתים קרובות גם לא מתוכננות, ליצירת קשר מהיר וידאו עם לקוחות, ולהימנע מהצורך להזמין חדרי ישיבות עבור פגיעות עם מספר משתתפים קטן. בנוסף, זה מאפשר לצוותים לעבוד עם עובדים שמבצעים חלק מעבודתם מחוץ למשרד, ושוב, בלי דרישה להכנות מדוקדקות מראש.

אבל איך עושים זאת נכון? מה צריך לקחת בחשבון לפני שהופכים פינה במשרד למרחב התוועדות עם ההשקעה הכספית הנדרשת בחומרה? בוואדיו הפיקו ספר אלקטרוני שמנסה לתת לכך תשובות, והוא מוצע להורדה – לאחר רישום – בחינם.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG